fbpx
Spletni seminar

Občinstvo v ospredju – 2. del

7. jul 2020

| 10:00

Na spletu

Prijave do: 6. jul 2020, do 17:00

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Čemu nadaljevalni spletni seminar o razvoju občinstev?
Izhajajoč iz prvega spletnega seminarja bo Julie tokrat raziskala štiri dejavnike uspeha za razvoj vključujoče organizacije, ki je usmerjena v občinstvo in prilagojena za novo realnost ob ponovnem odprtju:

 

  • Skupna vizija razvoja občinstev – vizija, ki si jo delijo vsi sodelavci organizacije (celoten kader je usmerjen v isti cilj in ne samo osebe, zadolžene za vzgojno-izobraževalni program ali trženje, ampak tudi kustosi, direktor, vodja kadrovske službe itd.).
  • Poglobljen vpogled v občinstvo – sprejemanje odločitev na podlagi dejstev, da se lahko zagotovi ustreznost in smiselnost skladno z načelom “nič o nas brez nas” (v proces morate vključiti predstavnike skupin, ki jih želite nagovoriti, da zagotovite relevantnost vašega programa, storitve, aktivnosti …).
  • Ustvarjanje odprte, odzivne organizacijske kulture, ki bo sposobna poslušati in se odzivati na obstoječe in potencialno občinstvo.
  • Oblikovanje strategije občinstva, skupne celotni organizaciji.

 

Kaj bom pridobil/-a?
  • Delovno polo in ključna vprašanja, s pomočjo katerih boste lahko skupaj s sodelavci analizirali, v kolikšni meri je vaša organizacija v tem trenutku usmerjena v občinstvo.
  • Ideje in navdih drugih organizacij o tem, kako so se prilagodili in postali bolj relevantni in vključujoči.
  • Orodja, vaje in izmenjavo mnenj, kar vam bo ob povratku k svoji ekipi omogočilo načrtovanje naslednjih korakov.

 

Komu je spletni seminar namenjen?
  • Za vodje in druge vodilne kadre, ki delajo v muzejih in drugih kulturnih organizacijah vseh vrst in velikosti.
  • Za tiste, ki so v organizaciji odgovorni za odnose z javnostmi in so pooblaščeni za načrtovanje in izvajanje sprememb.
  • Za tiste, ki želijo odkriti nove priložnosti in so pripravljeni na novo premisliti odnos, ki ga ima njihova organizacija do občinstva ali obiskovalcev.

 

In za koga ta spletni seminar ni primeren?
  • Čeprav bo globlji odnos z občinstvom in obiskovalci na koncu dejansko prispeval k bolj trajnostnim organizacijam, pa ta spletni seminar ni namenjen tistim, ki v tem trenutku iščejo predvsem takojšnje in hitre rešitve za neposredne finančne pritiske.
  • Za tiste, ki NE morejo vplivati na strategijo razvoja občinstev v svoji organizaciji.
  • Za tiste, ki si želijo, da bi jih časovni stroj vrnil v leto 2019. Ne moremo namreč pričakovati, da se bodo stvari vrnile nazaj v »normalno stanje«; nujne bodo spremembe.

Seminar je del serije strokovnih usposabljanj “Onkraj kulturnega modela” (OKM), ki jo Motovila v sodelovanju s partnerji in mednarodnimi strokovnjaki izvaja od leta 2018, tokrat v sodelovanju s Centrom za kreativnost. Slovenskim predstavnikom kulturnega in ustvarjalnih sektorjev OKM ponuja priložnost, da svoj način delovanja preverijo in prilagodijo za doseganje trajn(ostn)ih učinkov v prihodnosti. Celoten program preverite tukaj.

 

Dogodki bodo potekali v angleškem jeziku brez tolmačenja

 

Serija usposabljanj zavoda Motovila je organizirana kot del dejavnosti Partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

 

Dodatne informacije: ines.kezman[at]motovila.si

Julie Aldridge

Je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Sodeluje s številnimi in raznolikimi organizacijami s področja umetnosti, kulturne dediščine in kulturnega sektorja. Ponuja nasvete in orodja za preizkušanje idej v procesu inoviranja poslovnega modela in novih načinov ustvarjanja vrednosti. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in na področju kulture dediščine (AMA – Arts Marketing Association).

Program partnerske mreže