E-DELAVNICA
Strategija družbenih omrežij
6. apr 2021
| 14:00
Na spletu
prijavi se
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Zgolj prisotnost določene blagovne znamke, ponudnika storitev ali organizacije na družbenih omrežjih ni več dovolj za pospeševanje in rast prodaje ali zgolj širjenja prepoznavnosti na trgu, ampak je potrebno nenehno ustvarjanje novih vsebin, ki naše ciljne skupine pritegnejo k ogledu in jih angažirajo. Ne glede na to, za kakšno vrsto vsebin gre, pomembno je, da poznamo orodja in smernice, ki nam olajšajo delo pisanja besedil, objavljanja in oblikovanja objav z vizualnim materialom.
V Kreativnem pospeševalniku se zato tokrat osredotočamo na strateško pripravo vsebin za družbena omrežja – tako vizualnih kot tekstovnih. Z nami bo Nina Tanhofer, strokovnjakinja na področju komunikacijske strategije, konceptualizacije in vsebinskega managementa, trenutno zaposlena v agenciji Herman&partnerji, kjer vodi ekipo pri snovanju učinkovitih digitalnih komunikacijskih strategij.
Na delavnici bomo podrobneje obravnavali:
- kako glede na blagovno znamko, produkt in razpoložljiva sredstva izberemo pravo platformo za oglaševanje
- kako se postavi strategijo na posameznih platformah (Facebook, Instagram in druge)
- primeri dobre in slabe prakse uporabe besedila ter vizualnih materialov za vsako od platform
- nekaj orodij, ki lahko olajšajo delo pisanja, objavljanja in oblikovanja vsebin
- način dela z (nano/mikro) influencerji
Nina bo prav tako nudila individualna svetovanja, ki bodo v petek, 16. aprila, med 10. in 12. uro, več o prijavah tukaj.
Na delavnico se je potrebno prijavit s klikom na zgornji gumb ‘prijavi se’, za kar se morate predhodno registrirat na spletni strani.
Nina Tanhofer
Nina Tanhofer ima več kot 15 let izkušenj s prepletanjem analognega in digitalnega sveta, saj je delovala v novinarstvu in oglaševanju ter na področju tehnologije veriženja podatkovnih blokov in nenehno spreminjajočih se (družbenih) omrežij. Nina na agenciji Herman&partnerji vodi ekipo pri snovanju učinkovitih digitalnih komunikacijskih strategij – dobrih zgodb na podlagi zdravega razuma in sodobnih tehnologij, ki uporabnike vključujejo, zabavajo in navdušujejo.