Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Trije dnevi predstav, diskusij, pogovorov, artist talkov in spoznavanja mednarodnih in domačih uprizoritvenih trendov. Odpiramo prijave in razkrivamo navdušujoče umetnike in umetnice, ki vam bodo odprli vrata v slovensko neodvisno uprizoritveno sceno.
TRIGGER je platforma za internacionalizacijo sodobnih uprizoritvenih praks, ki jo razvijamo v koprodukciji s Centrom za kreativnost in v partnerstvu z Bunkerjem, Gledališčem Glej, Mestom žensk, Momentom, Pekinpahom in Slovenskim mladinskim gledališčem ter Masko (program Nova pošta). Showcase vsako leto vključuje tudi predstave drugih producentov iz Slovenije. Letos bomo tako denimo pokazali produkcije Zavodov Delak, Emanat in Sploh.
Četrta izdaja platforme TRIGGER odpira vprašanje prihodnosti mednarodnega sodelovanja in umetniške distribucije pod novimi pogoji, ki so jih prinesle zdravstvene, ekološke in socialne krize. Poleg showcase festivala bomo ponudili tudi obsežen diskurzivni program in konferenco, ki bo v središče našega premišljevanja postavila dekolonizacijo estetik.
Sprožite strast do novih uprizoritvenih estetik, navdihujočih praks in mednarodnih zavezništev. Bodite del platforme TRIGGER.
Podrobnejši program lahko najdete tukaj.
TRIGGER 2022 je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt Center za kreativnost sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.
Konferenca o decentralizaciji umetnosti. Sledi: Matej Recer, Gregor Zorc: Kako smo prišli do sem? I avtorska predstava (Moment, Gledališče Glej)
Koliko smrti je potrebnih, da smo lahko živi?
Odprtje platforme TRIGGER I Konferenca o dekolonizaciji estetik I Showcase predstave
Predstavitev slovenske neodvisne uprizoritvene scene, vključno z nedavnimi rezi v financiranje s strani Ministrstva za kulturo I Predstavitev producentov_k I Showcase predstave I Predstavitev umetnic_kov
Showcase predstave I Predstavitev umetnic_kov I Zaprtje platforme TRIGGER
Beton Ltd.: Grosse Erwartungen / Velika pričakovanja I performans (Bunker)
Po ekologiji, tranzicijsko – odraščanjskem izgubljanju iluzij, nemoči upora, generacijskem angstu … se tokrat lotevajo velikih pričakovanj ter prihodnosti, tistih, ki imajo vse. Za izgubiti.
Žiga Divjak: Fever I performans (Slovensko mladinsko gledališče, steirischer herbst 21′ in Maska)
Klimatske spremembe, razredna družba in neoliberalni kapitalizem. Je odgovor nasilje? Performans o mejah naše ozaveščenosti in zgodovinski odgovornosti, da spremenimo svet.
Matija Ferlin: Sad Sam Matthäus I performans (Emanat, Matija Ferlin, Wiener Festwochen, CND Centre national de la danse, Istarsko narodno kazalište – Gradsko kazalište Pula)
Bolečina. Smrt. Trpljenje. Kaj se zgodi, ko ideja performansa prekorači zmožnosti telesne akcije? Bachov Pasijon po Mateju kot performans za enega performerja.
Matej Kejžar: Movements 9 I performans (Pekinpah, Matej Kejžar)
9 skladb, 9 gibov. Najljubši album kot koreografski okvir, kjer ples resonira med pred-védenjem, ritmom, glasbeno silo, poslušanjem in slišanjem, naracijo in abstrakcijo.
Lea Kukovičič: FORSALE I artist talk (Bunker)
Dražbena hiša uprizoritvenih umetnosti. Naslednji korak v zgodovini lastništva in za prihodnost efemerne ekonomije.
Zoran Petrovič: Viktorija 2.0 I performans (Moment, GT22)
Zmagovalci so samozavestni. Zmagovalci so strastni. Zmagovalci nikoli ne odnehajo. Zmagovalci imajo partnerje. Zmagovalci imajo spolne odnose. Zmagovalci zmagujejo. Performans na meji realnosti in iluzije.
Mark Požlep, Maxime Berthou: SOUTHWIND I kinematografski esej in artist talk (Gledališče Glej)
Parnik, 1712 milj Misisipija in dva umetnika v srcu kolonialnega teritorija. Raziskava, ki temelji na praksi in nastajajoči performans v koprodukciji s SPRING Festivalom.
Irena Tomažin, Jule Flierl: U.F.O. I performans (Irena Z. Tomažin + Jule Flierl, SOPHIENSÆLE, Zavod Sploh, Charleroi Danse Centre chorégraphique de Wallonie-Bruxelles, PACT Zollverein)
Poklon Katalin Ladik, ki briše meje med poezijo, igro in eksperimentalnim glasovnim delom, hkrati pa nadaljuje lastno umetniško raziskovanje.
Dragan Živadinov: Finalizem::Fonemi I gledališka produkcijska forma (Delak)
Življenje je sen. Teater je medij baroške iluzije. Živel gledališki reflektor!