fbpx

Kaj želite poiskati?

Mentorstvo

TRIGGER – Program individualiziranih mentorstev

Na spletu

Program individualiziranih mentorstev je del dejavnosti platforme TRIGGER, ki se fokusirajo na prenos znanja in veščin. Program se bo osredotočil na personalizirano strukturo programa, ustvarjenega na podlagi analize in študije profila in projekta vsakega udeleženca. Program se usmerja v potrebe po razvoju strokovnih veščin, povezanih z značilnostmi, sposobnostmi in lastnostmi vsakega posameznika – projekta in umetnika, s ciljem krepitve veščin umetnikov za vizionarski in inovativen pristop k njihovemu poklicu.

 

Program je zastavljen tako, da omogoča kontinuirano spremljanje dela in reševanje izzivov, s katerimi se umetniki srečujejo tekom koncipiranja in razvoja produkcije (trajal bo med 6 in 9 mesecev). Koledar dela bo zgrajen organsko, program pa vključuje štiri segmentirana srečanja razporejena tako, da ustrezajo časovnici razvoja vsakega izbranega projekta in umetnika. Univerzalne metode in orodja bodo usmerjena v konkretne rezultate njihovega vsakdanjega dela. Udeleženci jih bodo  lahko uporabljali tekom procesa in reflektirali njihove učinke in uporabnost na naslednjem srečanju.

Cilji programa:

 

  • Nadgradnja veščin koncipiranja, predstavljanja in diseminacije projekta.
  • Vzpostavitev organskih načinov komunikacije z drugimi profesionalci.
  • Vzpostaviti idejo strategije, ki detekira potencialne uspešne trge za vsak projekt.
  • Iskanje razvojnih partnerjev.
  • Vzdrževanje in utrjevanje dolgoročnih partnerstev.

O platformi TRIGGER

 

TRIGGER je platforma za sodobne uprizoritvene prakse, ki jo Gledališče Glej razvija skupaj s Centrom za kreativnost, Momentom, Slovenskim mladinskim gledališčem in Zavodom Maska (program Nove pošte), Mestom žensk, Pekinpahom in Bunkerjem. Namenjena je krepitvi kompetenc neodvisnih producentov in umetnikov s poudarkom na internacionalizaciji in mednarodnih povezavah. Platforma združuje showcase produkcije s potencialom za mednarodni trg, serijo pogovorov, predavanj in delavnic s kuratorji različnih tujih festivalov, agenti, specialisti za distribucijo in mednarodna sodelovanja. Namen platforme je pridobivanje specializiranih znanj s področja oblikovanja strategij in metodologij za distribucijo, mreženje in internacionalizacijo sodobnih scenskih umetnosti.

Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

Iva Horvat

je univerzitetna profesorica kineziologije, plesalka, koreografinja in režiserka. ArtRepublic je agencija za strategije in mobilnost na polju uprizoritvenih umetnosti, ki jo Iva vodi s soustanoviteljico Elise Garriga. V letu 2019 je postala gostujoča predavateljica na HKU univerzi za umetnost v Utrechtu in mentorica programa Producers Development v Grand Teatre Groningen. Redno predava in vodi delavnice o internacionalizaciji, distribuciji in prodaji po Evropi, Aziji in Amerikah.

Mark Požlep

deluje na področju vizualne in performativne umetnosti, prostorskih instalacij in video umetnosti. Njegova umetniška praksa pogosto vključuje (po)potovanja, ki so obenem performans v trajanju in umetniško delo samo po sebi. Zanima ga intenzivno raziskovanje procesov z namenom razkrivanja napetosti med politiko, poetiko in individualnim delovanjem. Njegova dela so bila predstavljena na številnih samostojnih in skupinskih razstavah vključno z: L'Effet Domino, Manifesta 13 - Les Parallèles du Sud; Contour Biennial 9-Colton as Cotton, Mechelen; Southwind, Centre Pompidou, Paris; M HKA, Antwerpen; Cold Wind From The Balkans, Pera Museum Istanbul; Prožnost, 7. trienale Slovenske sodobne umetnosti, MSUM Ljubljana; Dogodek, 29. Grafični bienale, Moderna galerija, Ljubljana; Cultural Hero, II Biennial of Quadrilateral, Museum of Contemporary Art, Rijeka; U3, 5. Trienale slovenske sodobne umetnosti, Moderna galerija, Ljubljana; Essl Award Winners, Essl Museum, Vienna/Klosterneuburg.

Uroš Kaurin

je študij igre končal leta 2009 in se istega leta, takoj po izpopolnjevanju na SNDO (Amsterdam), zaposlil v Slovenskem mladinskem gledališču. Od leta 2018 je zaposlen v Lutkovnem gledališču Maribor. Je eden treh programskih vodij Momenta. Za predstavo Heroj 2.0 je skupaj z Vitom Weisom prejel nagrado kritikov na festivalu Thealter 2019 (Szeged, Madžarska) in Borštnikovo nagrado za igro (Festival Borštnikovo srečanje 2018). Na Festivalu Borštnikovo srečanje 2010 je prejel tudi Borštnikovo nagrado za mladega igralca.

Vito Weis

je leta 2013 diplomiral iz igre in zadnjih 10 let deluje na področjih dramskega gledališča, plesa, fizičnega gledališča in sodobnih scenskih umetnosti. Že med študijem je sodeloval v predstavah institucionalnega in neodvisnega gledališča, od leta 2019 pa je član Slovenskega mladinskega gledališča. Za predstavo Heroj 2.0 je skupaj z Urošem Kaurinom prejel nagrado kritikov na festivalu Thealter 2019 (Szeged, Madžarska) in Borštnikovo nagrado za igro (Festival Borštnikovo srečanje 2018). Na Festivalu Borštnikovo srečanje 2016 je prejel tudi Borštnikovo nagrado za mladega igralca.

Dorian Šilec Petek

ustvarja na področju gledališke režije, scenografije in vizualnih umetnosti, tako v Sloveniji kot v tujini. Njegovo delo je bilo predstavljeno v Triennale di Milano (IT), FLARE - Festival of Radical Theatre (GB), Istropolitana Theatre Festival (SK), Borštnikovo srečanje (SLO) in Watermill Centru New York (USA). Kot režiser je sodeloval pri projektih kot so Alice v postelji(Susan Sontag), Solzice(Prežihov Voranc) in Amelia E. (Po motivih), Stabat Mater: Passion in drugih. Kot scenograf je sodeloval pri predstavah v Slovenskem narodnem gledališču Drama Ljubljana (Ljudje, Prekleti kadilci, Gospa z morja), Mestnem gledališču Ljubljanskem (Tartuffe, Vrh ledene gore, Taka sem to vi, rada imam jabolka), Gledališču Celje (Alarmi!, Plašč), Watermill Centru (Patterns, Drugi, Slepi) in drugih prizoriščih.

Program partnerske mreže