Biografija
Miha Mastnak deluje pod blagovno znamko Ahim Effects kot oblikovalec, specializiran za video oblikovanje in vizualne medije. Njegovo delo obsega vizualne učinke, 2D in 3D animacije, animirane grafike ter grafično oblikovanje. Poleg tega ustvarja tudi dinamične in sodobno oblikovane spletne strani. S svojim delom združuje tehnično znanje in kreativnost ter naročnikom ponuja celostne vizualne rešitve.
Področje dela
Socialna omrežja
Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Grafično oblikovanje, animacija, priprava 2D gibljivih grafik za predstavitev izbranih posameznikov.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Z vizualno in animirano podobo smo projektu dodali sodoben, privlačen izraz, ki je poudaril pomen mladih ustvarjalcev in njihovo vizijo prihodnosti.
Ključne besede
grafično oblikovanje, animacija, 2D grafike, gibljive podobe, vizualna identiteta
Naročnik
XO Studio
Vrednost projekta
/ EUR
Spletna stran
https://ahimeffects.com/metropolitanovih-33-pod-33/
MEDIJI IN ZABAVA
Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Snemanje lokacij, 3D modeliranje vetrnic, integracija animacij v video posnetke in postprodukcija realističnih vizualizacij.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Projekt je združil snemanje z napredno 3D vizualizacijo, kar je naročniku omogočilo realističen vpogled v umestitev vetrnih elektrarn v okolje. Kreativni doprinos je v kombinaciji tehnične natančnosti, fotorealistične svetlobe in učinkovitega pripovednega pristopa k predstavitvi trajnostne energije.
Ključne besede
3D modeliranje, animacija, Snemanje, vizualni učinki, rendering, video, simulacija
Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Zasnova in izdelava animirane infografike za predstavitev delovanja TrackNav TMS sistema ter oblikovanje animiranega logotipa.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Z minimalistično vektorsko animacijo in tekočo gibljivo grafiko smo podjetju omogočili jasno, privlačno in sodobno predstavitev kompleksnega sistema TMS. Kreativni pristop je izboljšal prepoznavnost blagovne znamke in poenostavil razumevanje produkta na digitalnih kanalih.
Ključne besede
2D animacija, infografika, postprodukcija, animacija logotipa, storytelling, digitalni marketing
Naročnik
TrackNav d.o.o.
Vrednost projekta
2.500 EUR
Spletna stran
https://ahimeffects.com/tracknav-tms-animirana-infografika/
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA (IT)