Biografija
Sem ekonomistka 6.stopnje, EPF Maribor. Zaposlila sem se v marketingu, a hitro ustanovila svojo agencijo PRPLUS. V več kot 30 letni karieri sem pridobila izkušnje komunikacijskega managmenta, oglaševanja, odnosov z javnostmi za podjetja, ustanove in projekte, kot je bil Zasnova in izvajanje dvoletne kampanje približevanja Slovenije EU za slovensko javnost. 2016 sem ustanovila svoj portal EKOGLOBAL.NET za osveščanje o izzivih zelenega prehoda. V okviru tega sem zasnovala družbeno odgovorno kampanjo SEM SPREMEMBA za aktivacijo ljudi za spremembe, ki jih lahko enostavno naredijo sami v svojem okolju.
Področje dela
Socialna omrežja
Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
GEN-I je vodilni trgovec z vsemi vrstami energetov, največji v Sloveniji, kjer je tudi vodilni promotor zelene preobrazbe.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Priprava komunikacijske strategije za urejanje odnosov z javnostmi za Štajersko in Maribor.
Ključne besede
Specializirano svetovanje in izvajanje na področju odnosov z javnostmi
Naročnik
GEN-I, trgovanje in prodaja električne energije. d.o.o.
Vrednost projekta
5000 EUR
Spletna stran
STORITVENI SEKTOR
Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Leta 2023 sem naredila nov vsebinski koncept in kreativno zasnovo nove nagrade za promocijo štajerskega gospodarstva - Štajerski gospodarski oskar (ŠGO).
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Nov koncept ŠGO je v svoji premierni obliki združil gospodarstvo, družbeno odgovornost, dobrodelnost, medgeneracijsko povezovanje in umetnost. Sama nagrada - kipec iz hrastovega lesa s cepičem najstarejše trte na svetu, predstavlja kreativni oblikovalski unikum, ki povezuje tradicijo, lastnosti in vrednote ter simbolizira najstarejša trto na svetu z dosežki štajerskega gospodarstva.
Ključne besede
Vodenje projekta, zasnova vsebinskega koncepta, oblikovalska zasnova nagrade
Naročnik
Štajerska gospodarska zbornica
Vrednost projekta
60.000 EUR
Spletna stran
STORITVENI SEKTOR
Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Izobraževalno - motivacijska kampanja o pomenu sadnje medovitih dreves.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Z kampanjo sadnje medovitih dreves sem povezala relevantne deležnike, ki lahko vplivajo na boljšo osveščenost in pomagajo pri realizaciji zasaditve medovitih dreves v Sloveniji. Skupaj s Slovenskimi državnimi gozdovi, Čebelarsko zvezo Slovenije, Skupnostjo občin Slovenije in pod častnim pokroviteljstvom Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano smo zasadili več tisoč dreves.
Ključne besede
Vodenje projekta, zasnova vsebinskega koncepta, komunikacijske aktivnosti
Naročnik
Slovenski državni gozdovi
Vrednost projekta
10.000 EUR
Spletna stran
https://ekoglobal.net/kategorija/sem-sprememba/medovita-drevesa/
STORITVENI SEKTOR