Biografija
Diplomirana ekonomistka Ekonomske fakultete, Univerze v Ljubljani, VII. stopnja izobrazbe z več kot 15-letnimi izkušnjami s področja sooblikovanja projektov, projektnih idej na različnih področij. Poklicno sem dejavna tudi na presečišču oblikovanja, kulturnih in inovativnih praks. Moje delo obsega snovanje projektnih idej, strateško načrtovanje partnerstev ter povezovanje akterjev iz različnih sektorjev. V zadnjem obdobju se veliko ukvarjam s sooblikovanjem projektov s področja trajnostnih materialov in zelenih okoljskih praks.
Področje dela
Socialna omrežja
Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Oblikovanje in proizvodnja inovativnih LED svetil
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Sooblikovanje projektne ideje svetilke iz konoplje
Ključne besede
reciklabilni material, prebojna oblikovalska rešitev, razvoj nove metodologije, kreativni pristop
Naročnik
LED Luks d.o.o.
Vrednost projekta
45.000 € EUR
Spletna stran
https://primorske.svet24.si/primorska/goriska/led-svetila-delajo-tudi-iz-konoplje
PROIZVODNJA
Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Soustvarjanje projektnih aktivnostih v okciru projekta Cross Stories (kukala, predstava od Nice do Gorice, kamišibaj), pomoč pri izvedbi aktivnosti in projektnem vodenju
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Sooblikovanje dodane vrednosti ponudbe v okviru GO2025 (Evropske prestolnice kulture)
Ključne besede
kulturno-zgodovinska poti, revitalizacija dediščine, kultura, čezmejni dogodki, večjezičnost
Naročnik
Kulturni center Lojze Bratuž
Vrednost projekta
159.900,00 EUR
Spletna stran
https://euro-go.eu/sl/spf/progetti-finanziati1/cross-stories/
MEDIJI IN ZABAVA
Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Sooblikovanje kreativnih rešitev eBralnika KOBI
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Mentoriranje pri oblikovanje kreativnega »narrativa«, ki nagovarja starše, pedagoge in investitorje, usmeritve v prilagoditev produkta za specifične potrebe uporabnikov; preoblikovanje ključnih sporočil in komunikacijskih elementov.
Ključne besede
Oblikovanje projektne strategije, storytelling, strateško pozicioniranje, uporabniška izkušnja
Naročnik
HOPALAI d.o.o.
Vrednost projekta
40.000 EUR
Spletna stran
IZOBRAŽEVALNI SEKTOR