fbpx

Urša Piculin Tancoš

ALIAS PLUS d.o.o.

Biografija

Diplomirana ekonomistka Ekonomske fakultete, Univerze v Ljubljani, VII. stopnja izobrazbe z več kot 15-letnimi izkušnjami s področja sooblikovanja projektov, projektnih idej na različnih področij. Poklicno sem dejavna tudi na presečišču oblikovanja, kulturnih in inovativnih praks. Moje delo obsega snovanje projektnih idej, strateško načrtovanje partnerstev ter povezovanje akterjev iz različnih sektorjev. V zadnjem obdobju se veliko ukvarjam s sooblikovanjem projektov s področja trajnostnih materialov in zelenih okoljskih praks.

Področje dela

Management Oblikovanje storitev Kreativa
Nova Gorica, Slovenija
Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Oblikovanje in proizvodnja inovativnih LED svetil

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Sooblikovanje projektne ideje svetilke iz konoplje

Ključne besede

reciklabilni material, prebojna oblikovalska rešitev, razvoj nove metodologije, kreativni pristop

Naročnik

LED Luks d.o.o.

Vrednost projekta

45.000 € EUR

Spletna stran

https://primorske.svet24.si/primorska/goriska/led-svetila-delajo-tudi-iz-konoplje

PROIZVODNJA

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Soustvarjanje projektnih aktivnostih v okciru projekta Cross Stories (kukala, predstava od Nice do Gorice, kamišibaj), pomoč pri izvedbi aktivnosti in projektnem vodenju

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Sooblikovanje dodane vrednosti ponudbe v okviru GO2025 (Evropske prestolnice kulture)

Ključne besede

kulturno-zgodovinska poti, revitalizacija dediščine, kultura, čezmejni dogodki, večjezičnost

Naročnik

Kulturni center Lojze Bratuž

Vrednost projekta

159.900,00 EUR

Spletna stran

https://euro-go.eu/sl/spf/progetti-finanziati1/cross-stories/

MEDIJI IN ZABAVA

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Sooblikovanje kreativnih rešitev eBralnika KOBI

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Mentoriranje pri oblikovanje kreativnega »narrativa«, ki nagovarja starše, pedagoge in investitorje, usmeritve v prilagoditev produkta za specifične potrebe uporabnikov; preoblikovanje ključnih sporočil in komunikacijskih elementov.

Ključne besede

Oblikovanje projektne strategije, storytelling, strateško pozicioniranje, uporabniška izkušnja

Naročnik

HOPALAI d.o.o.

Vrednost projekta

40.000 EUR

Spletna stran

https://kobiapp.io/sl/

IZOBRAŽEVALNI SEKTOR