fbpx

Vlado Krasovec

STUDIO DIVIZIJA, Vlado Krašovec s.p.

Biografija

Moja poklicna se je začela na fakulteti (znanstveni magisterij) in nadaljevala TV postaji TV3, kjer sem soustvarjal televizijske oddaje. Nadaljeval sem na oglaševalski agenciji Mediamix, kjer sem vodil oglasne kampanje. Leta 2014 sem šel na samostojno pot in ustanovil freelance oglaševalsko agencijo Studio Divizija. V okviru samostojnega dela prirpavljam oglasne in spletne rešitve za številne naročnike.

Področje dela

Oblikovanje Oglaševanje Podjetništvo

Nagrade

Nagrade za inovativno oblikovanje izdelkov, naprav, pohištva, vozil, elektronike itd.

Nagrade za inovativno oblikovanje digitalnih izdelkov, aplikacij, spletnih mest, interaktivnih vsebin itd.

Nagrade za inovativno oblikovanje digitalnih izdelkov, aplikacij, spletnih mest, interaktivnih vsebin itd.

Maribor, Slovenija

Socialna omrežja

Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Virtualni informativni dnevi številnim izobraževalnim institucijam ponudili inovativen način nagovarjanja bodočih študentov in dijakov.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Z virtualno dopolnitvijo informativnih smo zmanjšali pritisk, ki ga mladi in njihovi starši občutijo, ko morajo v dveh dneh izbrati ustanove, kjer bodo nadaljevali šolanje.

Ključne besede

Vodenje projekta, dizajn, digital, razvoj uporabniške izkušnje

Naročnik

Virtualni informativni dnevi

Vrednost projekta

15.000 EUR EUR

Spletna stran

https://informativni-dnevi.si

IZOBRAŽEVALNI SEKTOR

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Priprava celostne podobe in vseh kreativnih materialov za Evropsko noč raziskovalcev.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Izvedba kreativne podobe in vseh aplikacij za tisk, splet in družbena omrežja. S projektom smo v sodelovanju z Univerzo v Mariboru in Univerzo na Primorskem nagovarjali mlade in jih seznanjali z poklici v znanosti.

Ključne besede

Vodenje in izvedba nove kreativne zasnove, priprava grafičnih materialov.

Naročnik

FACTUMEVENT, Mitja Špes s.p.

Vrednost projekta

30000 EUR

Spletna stran

https://ern.um.si/

STORITVENI SEKTOR

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Priprava izvirne spletne strani za projekt RomaSoulFood.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Načrtovanje in oblikovanje izvirne celostne podobe za projekt osveščanja o bogastvu romske kulture in kulinarike. Sodoben in uporabniku prijazen prikaz tradicionalne kulture.

Ključne besede

Razvoj uporabniške izkušnje in oblikovanje spletnega portala.

Naročnik

Združenje EPEKA, so. p.

Vrednost projekta

5000 EUR

Spletna stran

https://romasoulfood.eu/

STORITVENI SEKTOR