fbpx

Mentorji

Pridruži se skupnosti mentorjev CzK! Postani del kroga, kjer lahko deliš svoje znanje, gradiš dragocene povezave, krepiš svoj ugled in odkrivaš nove poslovne priložnosti.

Filtrirajte iskanje

Področje KKS

Ključne kompetence

Wolf Gang je intermedijska umetnica, filmska režiserka, videastka, transdisciplinarna umetniška raziskovalka in mentorica. Raziskuje odnos med človekom in tehnologijo ter večplastnost človeškega značaja. Redno se udeležuje različnih rezidenčnih programov in sodeluje v mednarodnih raziskovalnih ekipah in organizacijah. Raziskuje in ustvarja nove projekte, ki jih navdihuje mednarodna kulturna scena v katerih deluje in ustvarja. Njena dela so bila predstavljena na mnogih razstavah, prejela je številne mednarodne štipendije in nagrade. Je članica mednarodnega umetniškega kolektiva Spielraum Ensamble, raziskovalne enote Famul VideoLab, Društva Slovenskih Režiserjev, Društva likovnih umetnikov Ljubljana, deluje pod okriljem Zavoda za uveljavljanje pravic avtorjev avdiovizualnih del Slovenije. Je ustanoviteljica UV Arthouse, ki producira eksperimentalne filme, video instalacije in raziskuje področje uporabe sodobnih tehnologij ter interaktivnih multimedijskih elementov na stičišču znanosti in umetnosti. Predava o sodobnih umetniških praksah in filmu, je doktorska kandidatka na Slovenski Akademiji Znanosti in Umetnosti. Na Dunaju je od leta 2018 strokovna sodelavka Inštituta za likovno umetnost in umetniško akademijo. Od leta 2020 deluje pod okriljem centra RUK, kjer razvija različne avtorske projekte s področja intermedijske umetnosti. Pogosto je gostja na svetovnih konferencah o digitalnih medijih, stičišču znanosti in umetnosti ter sodobnem filmskem ustvarjanju. Bila je članica žirije na več mednarodnih festivalih filma in novih medijev, je tudi članica »Scientific Committee of International Conference on Computation, Communication, Aesthetics & X«.

• Kreatorka igrificiranih doživetij in soustanoviteljica podjetja Enigmarium® (od 2014)
• Izvršna kreativna direktorica in soustanoviteljica oglaševalske agencije Connecta® oglaševalska agencija (od 1993)
• Direktorica slovenskega Gospodarsko interesnega združenja escape room dejavnosti GIZ ER.SI (od 2016)
• Startup mentorica pri Slovenskem podjetniškem Skladu

Nataša Potočnik ima več kot 25 let izkušenj s področja oglaševanja - kreiranja novih blagovnih znamk, poslovnih in komunikacijskih strategij ter snovanja in realizacije kreativnih rešitev. V oglaševalski agenciji polnega servisa CONNECTA, ki jo je soustanovila leta 1993, je kot kreativna direktorica izbrusila 360-stopinjski nabor znanj, ki znamko iz ideje preobrazi v prepoznaven, prodajljiv in profitabilen produkt ali storitev.

Pri kreiranju uspešnih znamk združuje raznolika znanja: od strateškega planiranja, brandinga, dizajn managementa, storytellinga, online in offline tržnega komuniciranja do podjetništva in trženja. Agencija CONNECTA je “one stop shop” za blagovne znamke - od imena, celostne podobe, strategije, zastopstva za zaščito znamke do kreatvnih rešitev in celovitih akcij tržne komunikacije.

Leta 2014 je v okviru podjetja ENIGMARIUM zasnovala izvirno igrificirano turistično doživetje - prvo igro »escape room« ali »pobeg iz sobe« v Ljubljani, ki je čez noč postala ena najbolj priljubljenih načinov preživljanja prostega časa. Doslej je z ekipo v Enigmariumu razvila več kot 30 različnih igrivih doživetij, ki jih je moč odigrati v Sloveniji, na Hrvaškem in v ZDA.

Ne gre namreč več za igre pobega, temveč igrifikacijo muzejev, gradov, turističnih znamenitosti, oživljanja kulturne dediščine, izobraževalnih programov (»edutainment«) ali krepitve ekipnih kompetenc. Projekti se ponašajo z vrsto nagrad in priznanj, Nataša pa kot pionirka igrifikacije doživetij v svetovnem merilu mnogokrat nastopi v vlogi predavateljice na mednarodnih kongresih, seminarjih ali konfenencah. Njena specialnost - in strast - sta prav kreiranje in inoviranje novih igrificiranih doživetij in turističnih produktov od A do Ž.

Tako Nataša z izkušnjami s področja podjetništva, brandinga ter tržne komunikacije oživlja kulturno dediščino. Zaveda se, da je “izkustveni marketing” vse pomembnejše trženjsko orodje - nepozabni trenutki in prvoosebna interakcija oživijo znamko, krepijo zavzetost in omogočajo povezovanje na čustveni ravni.

Natašin moto: Če hočeš biti opažen, moraš biti zabaven, drzen in drugačen – oziroma - igriv!

Reference Sanje Zelko posegajo predvsem na področje podjetništva (od razvoja storitve, produkta, oblikovanje logotipa, celostne grafične podobe, lansiranje produkta na slovenski trg, oglaševanje in odnosi z mediji). Ustanovila je lastno podjetje ter na trg lansirala dva inovativna produkta s področja oglaševanja in turizma (projekti so bili podprti s strani EU). Soustanovila je mladinsko zadrugo ter nadaljnji ekipi mentorirala pri lansiranju inovativnega produkta na področju mladinskega turizma. Sanja ima močne reference pri organizaciji kulturnih prireditev, in sicer je bila 5 let zapored vodja dogodkov Bujta repa in Prekmurska gibanica (največji prekmurski kulturni prireditvi v Sloveniji) ter vodja protokola in PR največje kulturno-zabavne prireditve za mlade v Sloveniji. Kot strokovna sodelavka na Zvezi ŠKIS je mentorirala študentskim klubom na področju tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi. V letih 2014-2020 je bila tudi strokovna sodelavka, mentorica na področju tržnega komuniciranja v družbi DOSOR. Je tudi vodja marketinga v Turističnem naselju Panonska vas (izvajalka in mentorica na področju turizma - oglaševanje). Je magistrica strateškega tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede ter ustanoviteljica in direktorica podjetja GF inspiro, družba za celostno komuniciranje d.o.o. - so.p., je idejna in projektna vodja Goldfish - aplikacija za izpolnjevanje želja, inovativnega turističnega produkta Panobiketrip - turistično kolesarjenje v Panonski nižini (aplikacija za turistično kolesarjenje v Panonski nižini; EU projekt).