fbpx

Mentorji

Pridruži se skupnosti mentorjev CzK! Postani del kroga, kjer lahko deliš svoje znanje, gradiš dragocene povezave, krepiš svoj ugled in odkrivaš nove poslovne priložnosti.

Filtrirajte iskanje

Področje KKS

Ključne kompetence

Moja 'ljubezenska' zgodba z organizacijo dogodkov sega v srednjo šolo, ko sem po radiu poslušala jazz in tako spoznala Braneta Rončela. Skupaj sva zelo hitro organizirala koncert na Gimnaziji Škofja Loka Čisto po naključju sem nekaj let kasneje, med študijem ekonomije, prevzela koordiniranje velikega festivala Trnfest. V mojem obdobju je bil zagotovo v razcvetu tako po raznolikosti glasbe, plesa, filmov, razstav kot tudi otroškega programa. K sodelovanju sem kot programske vodje povabila Janija Kovačiča, Sebastjana Stariča in številne druge, enomesečni festival pa je podiral vse rekorde – po obiskanosti, finančni donosnosti in kakovosti nastopajočih. Med večjimi zvezdniki in meni ljubimi glasbeniki so pri nas pod mojo organizacijo gostovali Manolito y su trabuco, Safet Isović, Five Horse Johnson, Wilard Grand Conspiracy, Indoeuropean Music Ensemble itd.. Kasneje sem načrtovala še koncertno turnejo in veliko promocijo skupine All Capone Štrajh trio. Takrat sem začela sodelovati tudi s podjetji in pokrovitelji festivala, ki so ostali partnerji tudi po mojem odhodu, ko so me kot vodjo projektov in dogodkov povabili v Teater. To je bilo zlato obdobje dogodkov, ko smo sodelovali s številnimi domačimi in tujimi zvezdniki, svoje znanje pa sem razširila tudi z načrtovanjem in komuniciranjem z različnimi strankami ter partnerji. Po rojstvu drugega otroka sem kot vodja marketinga vstopila v SNG Opero in balet, takoj po veličastnem uspehu Renskih nimf, kjer sem sodelovala tako z baletno vodjo in ravnateljem kot z orkestrom. Kasneje sem na Dnevniku d.d. svoje znanje nadgradila še z organizacijo gospodarskih dogodkov, saj sem bila vodja dogodkov Gazela, Zlata nit in številnih drugih. Prek sodelovanja z gospodarstveniki sem navezala veliko stikov s predstavniki podjetji ter ob neposrednem prenosu Slovenca leta tudi z delovanjem RTV Slovenija. Največji izziv zame pa je bil zbuditi spečo lepotico Festivalno dvorano, ki je ob mojem prihodu spala na starih in zaprašenih zgodbah ter slavi. V letih delovanja v Pionirskem domu sem kot vodja trženja in PR-ja povečala zasedenost Festivalne dvorane za 150 %, s tem pa tudi prihodke. Največjo rast smo imeli pri komercialnih najemih, veliko bolj pogumno smo izvajali tudi festivale ter interne dogodke. Zadnja leta sem na povabilo prevzela vlogo pomočnice izvršne direktorice Združenja Manager, kjer sem vodja dogodkov in skrbim za finančno uspešnost organizacije prek sodelovanja s pokrovitelji, veliko sodelujem pri vsebinski zasnovi naših aktivnosti in opravljam še številne druge naloge. Ponosna sem, da sem se v vsakem delovnem okolju veliko naučila in imela dobre odnose tako z ekipo kot z vodstvom, da je moj krog poznanstev z umetniških in menedžerskih krogov ogromen, da sem uspešna pri vodenju ljudi ter da znam ustvariti pozitivno in konstruktivno energijo znotraj ekipe. Kljub vsemu, pa je moje srce vedno pripadalo kulturi.

Wolf Gang je intermedijska umetnica, filmska režiserka, videastka, transdisciplinarna umetniška raziskovalka in mentorica. Raziskuje odnos med človekom in tehnologijo ter večplastnost človeškega značaja. Redno se udeležuje različnih rezidenčnih programov in sodeluje v mednarodnih raziskovalnih ekipah in organizacijah. Raziskuje in ustvarja nove projekte, ki jih navdihuje mednarodna kulturna scena v katerih deluje in ustvarja. Njena dela so bila predstavljena na mnogih razstavah, prejela je številne mednarodne štipendije in nagrade. Je članica mednarodnega umetniškega kolektiva Spielraum Ensamble, raziskovalne enote Famul VideoLab, Društva Slovenskih Režiserjev, Društva likovnih umetnikov Ljubljana, deluje pod okriljem Zavoda za uveljavljanje pravic avtorjev avdiovizualnih del Slovenije. Je ustanoviteljica UV Arthouse, ki producira eksperimentalne filme, video instalacije in raziskuje področje uporabe sodobnih tehnologij ter interaktivnih multimedijskih elementov na stičišču znanosti in umetnosti. Predava o sodobnih umetniških praksah in filmu, je doktorska kandidatka na Slovenski Akademiji Znanosti in Umetnosti. Na Dunaju je od leta 2018 strokovna sodelavka Inštituta za likovno umetnost in umetniško akademijo. Od leta 2020 deluje pod okriljem centra RUK, kjer razvija različne avtorske projekte s področja intermedijske umetnosti. Pogosto je gostja na svetovnih konferencah o digitalnih medijih, stičišču znanosti in umetnosti ter sodobnem filmskem ustvarjanju. Bila je članica žirije na več mednarodnih festivalih filma in novih medijev, je tudi članica »Scientific Committee of International Conference on Computation, Communication, Aesthetics & X«.

Renata Zamida je kulturna menedžerka, ki že 20 let deluje v kulturnem in kreativnem sektorju. V okviru Univerze v Ljubljani je diplomirala na Filozofski fakulteti, smer splošno jezikoslovje in filozofija, vzporedno pa na Fakulteti za družbene vede, smer novinarstvo. Več kot deset let je delala v založništvu, s poudarkom na prodaji avtorskih pravic in licenc ter mednarodnem marketingu. Ukvarjala se je tudi z vpeljavo e-knjig na slovenski trg. Med leti 2015 in 2018 je bila članica upravnega odbora Slovenskega knjižnega sejma, odgovorna za internacionalizacijo, v tem času je uspešno vpeljala program »država gostja« v vsebino sejma. Leta 2016 se je zaposlila na Javni agenciji za knjigo in tam preživela naslednja štiri leta, od tega tri kot direktorica. Od leta 2021 je članica UNESCO-ve strokovne skupine za mrežo Svetovnih prestolnic knjige. Številne izkušnje ima s pripravo in upravljanjem evropskih projektov, predvsem v okviru programov Ustvarjalne Evrope in Horizont 2020, z Evropsko komisijo sodeluje tudi kot zunanja ocenjevalka razpisnih vlog. Je članica Združenja konferenčnih tolmačev Slovenije z opravljeno evropsko akreditacijo za tolmačenje iz nemščine in angleščine. Občasno ob publicističnih in strokovnih prevaja tudi literarna besedila. Mentorica Centra za kreativnost je od leta 2020 in pri razvoju idej in produktov s področja kreativnih industrij je doslej sodelovala s tremi skupinami kreativcev oziroma podjetnikov. Je direktorica javnega zavoda Center Rog (www.center-rog.si), ki ga je Mestna občina Ljubljana ustanovila v letu 2021 kot ustvarjalno središče, zavezano k trajnostni in krožni rabi, s poudarkom na oblikovanju, rokodelstvu in izdelovalništvu, arhitekturi, inženirstvu in uporabnih umetnostih, in je svoja vrata v prenovljeni nekdanji tovarni Rog odprl jeseni 2023. Pod svojo streho združuje devet različnih proizvodnih delavnic, poleg tega pa do 20 projektnih oz. delovnih studiev za kreativce z omenjenih ciljnih področij, ki razvijajo svoje inovativne izdelke z okoljskim in družbeno odgovornim poudarkom. Nudijo tudi 5 rezidenčnih studiev za izmenjave s tujino. Za domače in tuje občinstvo pripravlja delavnice in predavanja s kulturno/kreativno-managerskega področja in sodeluje na mednarodnih dogodkih ter z izobraževalnimi institucijami.

• Kreatorka igrificiranih doživetij in soustanoviteljica podjetja Enigmarium® (od 2014)
• Izvršna kreativna direktorica in soustanoviteljica oglaševalske agencije Connecta® oglaševalska agencija (od 1993)
• Direktorica slovenskega Gospodarsko interesnega združenja escape room dejavnosti GIZ ER.SI (od 2016)
• Startup mentorica pri Slovenskem podjetniškem Skladu

Nataša Potočnik ima več kot 25 let izkušenj s področja oglaševanja - kreiranja novih blagovnih znamk, poslovnih in komunikacijskih strategij ter snovanja in realizacije kreativnih rešitev. V oglaševalski agenciji polnega servisa CONNECTA, ki jo je soustanovila leta 1993, je kot kreativna direktorica izbrusila 360-stopinjski nabor znanj, ki znamko iz ideje preobrazi v prepoznaven, prodajljiv in profitabilen produkt ali storitev.

Pri kreiranju uspešnih znamk združuje raznolika znanja: od strateškega planiranja, brandinga, dizajn managementa, storytellinga, online in offline tržnega komuniciranja do podjetništva in trženja. Agencija CONNECTA je “one stop shop” za blagovne znamke - od imena, celostne podobe, strategije, zastopstva za zaščito znamke do kreatvnih rešitev in celovitih akcij tržne komunikacije.

Leta 2014 je v okviru podjetja ENIGMARIUM zasnovala izvirno igrificirano turistično doživetje - prvo igro »escape room« ali »pobeg iz sobe« v Ljubljani, ki je čez noč postala ena najbolj priljubljenih načinov preživljanja prostega časa. Doslej je z ekipo v Enigmariumu razvila več kot 30 različnih igrivih doživetij, ki jih je moč odigrati v Sloveniji, na Hrvaškem in v ZDA.

Ne gre namreč več za igre pobega, temveč igrifikacijo muzejev, gradov, turističnih znamenitosti, oživljanja kulturne dediščine, izobraževalnih programov (»edutainment«) ali krepitve ekipnih kompetenc. Projekti se ponašajo z vrsto nagrad in priznanj, Nataša pa kot pionirka igrifikacije doživetij v svetovnem merilu mnogokrat nastopi v vlogi predavateljice na mednarodnih kongresih, seminarjih ali konfenencah. Njena specialnost - in strast - sta prav kreiranje in inoviranje novih igrificiranih doživetij in turističnih produktov od A do Ž.

Tako Nataša z izkušnjami s področja podjetništva, brandinga ter tržne komunikacije oživlja kulturno dediščino. Zaveda se, da je “izkustveni marketing” vse pomembnejše trženjsko orodje - nepozabni trenutki in prvoosebna interakcija oživijo znamko, krepijo zavzetost in omogočajo povezovanje na čustveni ravni.

Natašin moto: Če hočeš biti opažen, moraš biti zabaven, drzen in drugačen – oziroma - igriv!