fbpx

Mentorji

Pridruži se skupnosti mentorjev CzK! Postani del kroga, kjer lahko deliš svoje znanje, gradiš dragocene povezave, krepiš svoj ugled in odkrivaš nove poslovne priložnosti.

Filtrirajte iskanje

Področje KKS

Ključne kompetence

• Kreatorka igrificiranih doživetij in soustanoviteljica podjetja Enigmarium® (od 2014)
• Izvršna kreativna direktorica in soustanoviteljica oglaševalske agencije Connecta® oglaševalska agencija (od 1993)
• Direktorica slovenskega Gospodarsko interesnega združenja escape room dejavnosti GIZ ER.SI (od 2016)
• Startup mentorica pri Slovenskem podjetniškem Skladu

Nataša Potočnik ima več kot 25 let izkušenj s področja oglaševanja - kreiranja novih blagovnih znamk, poslovnih in komunikacijskih strategij ter snovanja in realizacije kreativnih rešitev. V oglaševalski agenciji polnega servisa CONNECTA, ki jo je soustanovila leta 1993, je kot kreativna direktorica izbrusila 360-stopinjski nabor znanj, ki znamko iz ideje preobrazi v prepoznaven, prodajljiv in profitabilen produkt ali storitev.

Pri kreiranju uspešnih znamk združuje raznolika znanja: od strateškega planiranja, brandinga, dizajn managementa, storytellinga, online in offline tržnega komuniciranja do podjetništva in trženja. Agencija CONNECTA je “one stop shop” za blagovne znamke - od imena, celostne podobe, strategije, zastopstva za zaščito znamke do kreatvnih rešitev in celovitih akcij tržne komunikacije.

Leta 2014 je v okviru podjetja ENIGMARIUM zasnovala izvirno igrificirano turistično doživetje - prvo igro »escape room« ali »pobeg iz sobe« v Ljubljani, ki je čez noč postala ena najbolj priljubljenih načinov preživljanja prostega časa. Doslej je z ekipo v Enigmariumu razvila več kot 30 različnih igrivih doživetij, ki jih je moč odigrati v Sloveniji, na Hrvaškem in v ZDA.

Ne gre namreč več za igre pobega, temveč igrifikacijo muzejev, gradov, turističnih znamenitosti, oživljanja kulturne dediščine, izobraževalnih programov (»edutainment«) ali krepitve ekipnih kompetenc. Projekti se ponašajo z vrsto nagrad in priznanj, Nataša pa kot pionirka igrifikacije doživetij v svetovnem merilu mnogokrat nastopi v vlogi predavateljice na mednarodnih kongresih, seminarjih ali konfenencah. Njena specialnost - in strast - sta prav kreiranje in inoviranje novih igrificiranih doživetij in turističnih produktov od A do Ž.

Tako Nataša z izkušnjami s področja podjetništva, brandinga ter tržne komunikacije oživlja kulturno dediščino. Zaveda se, da je “izkustveni marketing” vse pomembnejše trženjsko orodje - nepozabni trenutki in prvoosebna interakcija oživijo znamko, krepijo zavzetost in omogočajo povezovanje na čustveni ravni.

Natašin moto: Če hočeš biti opažen, moraš biti zabaven, drzen in drugačen – oziroma - igriv!