fbpx

Vpiši, kar iščeš …

ZAPRI ISKANJE
Predavanje / Svetovanja

Prenos veščin: računalniške igre

20. in 23. nov 2020

| 19:00

Na spletu

Predavanje: 20. nov ob 19:00

Individualna svetovanja: 20. in 23. nov (različni termini)

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

logo
logo

Na novembrskem dogodku Prenos veščin predstavljamo potencial industrije računalniških iger s stališča visoke dodane vrednosti, ki jo ta industrija prinaša, in ugotavljamo, kakšno je stanje industrije iger v Sloveniji. Zato smo v virtualni studio Centra za kreativnost povabili Marka Grguroviča (Triternion), Matjaža Požlepa (Art Rebel 9), Boštjana Troho (Karo, ex Zootfly), Primoža Strajnarja (Tricky Tribe) in  oblikovalca iger  Mateja Jenka (Chess Universe, ex. Outfit 7).

 

Dogodek je namenjen vsem, ki se spogledujete z industrijo iger, bodisi kot uporabniki bodisi kot razvijalci. Imeli boste enkratno priložnost osebno zastavljati vprašanja na dogodku ali pa se udeležiti individualnega svetovanja z največjimi poznavalci industrije iger pri nas.

 

Individualna svetovanja: Predhodne prijave sprejemamo tukaj

 

  • Boštjan Troha: petek, 20.11. ob 10:00 do 11:00
  • Primož Strajnar: petek, 20.11. ob 11:00 do 12:00
  • Matej Jenko: ponedeljek 23.11. ob 15:00 do 16:00
  • Marko Grgurovič: ponedeljek 23.11. ob 16:00 do 17:00
  • Matjaž Požlep: ponedeljek, 23.11. ob 17:00 do 18:00

 

 Pogovor bomo predvajali v živo na spletu preko Facebooka in Youtuba.

Svetovni trg videoiger je bil leta 2019 ocenjen na 151,06 milijarde dolarjev in naj bi imel skoraj 13-odstotno letno stopnjo rasti. Ključni dejavniki, ki spodbujajo to rast, so tehnološko širjenje in inovacije v strojni in programski opremi. Razvijalci iger nenehno premikajo tehnološke omejitve glede prikazovanja grafike v realnem času. Zaradi pandemije tudi več časa preživljamo doma, kar je rast sektorja še spodbudilo. Tržni analitik Newzoo predvideva, da bodo prihodki industrije iger leta 2023 presegli 200 milijard dolarjev (v vseh sektorjih iger skupaj – igre za mobilne telefone, igre za konzole in igre za osebne računalnike).

 

 

Tudi v Sloveniji je področje programske opreme in iger pomembno, saj 5249 zaposlenih ustvari kar 21 % vseh prihodkov v kulturno-kreativnem sektorju (KKS). Gre za panogo z eno najvišjih bruto domačih vrednosti – ta znaša kar 51.047 EUR na zaposlenega.

 

 

Industrija iger združuje različne segmente kulturno-kreativnih dejavnosti, od pisanja scenarija in dramaturgije do ilustracije in glasbe, zato je za razvoj KKS še toliko bolj pomembna. Cilj dogodka je ugotoviti, kaj je s slovensko industrijo iger, kakšen je njen potencial, kakšni so svetovni trendi, kako jim sledijo slovenski podjetniki in kako uspešni so pri tem. Zato smo na dogodek povabili slovenska podjetja in posameznike, ki nam lahko ponudijo vpogled v razvoj industrije iger pri nas.

 

Petek, 20. november 2020

10:00 - 11:00

Individualna svetovanja: Boštjan Troha (na spletu)

11:00 - 12:00

Individualna svetovanja: Primož Strajnar (na spletu)

19:00 - 20:00

Predavanje z udeleženci, ki nam lahko ponudijo vpogled v razvoj industrije iger pri nas:

  • Boštjan Troha
  • Primož Strajnar
  • Matej Jenko
  • Marko Grgurovič
  • Matjaž Požlep

Ponedeljek, 23. november 2020

15:00 - 16:00

Individualna svetovanja: Matej Jenko (na spletu)

16:00 - 17:00

Individualna svetovanja: Marko Grgurovič (na spletu)

17:00 - 18:00

Individualna svetovanja: Matjaž Požlep (na spletu)

Matjaž Požlep

je leta 1991 skupaj z Diegom Zancom ustanovil Arxel Tribe, podjetje za videoigre in multimedijo. V podjetju so razvili več pustolovskih iger na podlagi njim lastne programske kode (engine). Podjetje je sprva delovalo na področju posebnih učinkov v oglaševanju in v tem postalo tudi vodilno podjetje v Italiji. Leta 1996 so se razširili na področje videoiger. Po prvi uspešni izdaji igre v Franciji – Pilgrim (250.000 enot – Infogrames 1997) – je prišel mednarodni preboj z igro Ring, ki je nastala po Wagnerjevi glasbeni drami o nibelunškem prstanu (700.000 enot – Cryo 1998). Do leta 1999 so postali tudi založniki; igre so izdajali v 35 državah. Leta 2001 je Arxel Tribe kupil italijanski distributer iger CTO S.p.A. Matjaž Požlep je takoj zatem ustanovil Art Rebel 9, produkcijsko podjetje, ki združuje interaktivne tehnologije s prilagojenim pripovedovanjem zgodb. Usmerili so se v napredne tehnološke rešitve, kot so VR- in AR-izkušnje, digitalne aplikacije in podobno.

Boštjan Troha

je podjetnik, ki je ustanovil in vodil dve uspešni zagonski podjetji na področju videoiger in simulatorjev za vojaško industrijo. Svojo pot je začel v Arxel Tribu v devetdesetih, potem pa je leta 2002 skupaj z Denisom Rožajem ustanovil Zootfly. Ukvarjal se je z zagotavljanjem financiranja projektov v zgodnji fazi (v višini več kot 5 milijonov USD na projekt) in oblikoval strateška zavezništva s ključnimi akterji. Najbolj znane igre podjetja so bile predvsem vojaške strategije: Panzer Elite Action: Fields of Glory, First Battalion, Panzer Elite Action: Dunes of War, Prison Break: The Conspiracy in Narco Terror. Podjetje je leta 2013 prevzel Interblock ter ga preusmeril v mobilne igre, igre na srečo, večpredstavnostne izdelke, kot so holografske igre, in hibridne izdelke za zabavo. Danes Boštjan Troha deluje kot svetovalec pri razvoju poslovnih strategij.

Matej Jenko

je ilustrator, ki je svojo karierno pot začel pri Arxel Tribu konec devetdesetih. Kot vodja oblikovanja iger je pri podjetju Outfit7 skoraj sedem let nadzoroval oblikovanje njihovih uspešnic, kot so My Talking Tom, My Talking Angela in Talking Tom Gold Run. Predaval bo o vlogi oblikovalca iger v industriji iger. Kaj v resnici je oblikovalec iger, česa nihče ne pove o njih in kje so pasti tega poklica?

Marko Grgurovič

je razvoj igre Mordhau začel sam, med doktorskim študijem računalništva na Univerzi na Primorskem. Mordhau je srednjeveška igra za več igralcev, ki je po izdaji aprila 2019 na platformi Steam dolgo ostala na prvem mestu najbolj prodajanih iger. Igra je bila delno financirana s pomočjo kampanje Kickstarter, v letu 2017 so na ta način zbrali skoraj 300.000 ameriških dolarjev.

Primož Strajnar

je podjetnik in soustanovitelj podjetja Tricky Tribe (https://trickytribe.com/), mobilnega studia z desetimi zaposlenimi. Pred tem je delal v podjetju Outfit7 – na področju marketinga, razvoja produktov in razvoja poslovanja. Prva večja igra Tricky Triba je bila Tinker Island iz leta 2016; gre za mešanico igračarskih žanrov tekstovne avanture in upravljanja virov. Nato so izdali še igro Journey Jake in več kot deset prototipov preprostih iger, med katerimi je najuspešnejša ASMR Slicing, ki je bila maja 2020 največkrat naložena igra na svetu. Trenutno nadaljujejo strategijo izdelovanja preprostih (hypercasual) in malo bolj zahtevnih (casual, mid-core) iger. Primož je trenutno tudi predsednik Društva razvijalcev iger Slovenije.