fbpx

Mentorji

Pridruži se skupnosti mentorjev CzK! Postani del kroga, kjer lahko deliš svoje znanje, gradiš dragocene povezave, krepiš svoj ugled in odkrivaš nove poslovne priložnosti.

Filtrirajte iskanje

Področje KKS

Ključne kompetence

Moja 'ljubezenska' zgodba z organizacijo dogodkov sega v srednjo šolo, ko sem po radiu poslušala jazz in tako spoznala Braneta Rončela. Skupaj sva zelo hitro organizirala koncert na Gimnaziji Škofja Loka Čisto po naključju sem nekaj let kasneje, med študijem ekonomije, prevzela koordiniranje velikega festivala Trnfest. V mojem obdobju je bil zagotovo v razcvetu tako po raznolikosti glasbe, plesa, filmov, razstav kot tudi otroškega programa. K sodelovanju sem kot programske vodje povabila Janija Kovačiča, Sebastjana Stariča in številne druge, enomesečni festival pa je podiral vse rekorde – po obiskanosti, finančni donosnosti in kakovosti nastopajočih. Med večjimi zvezdniki in meni ljubimi glasbeniki so pri nas pod mojo organizacijo gostovali Manolito y su trabuco, Safet Isović, Five Horse Johnson, Wilard Grand Conspiracy, Indoeuropean Music Ensemble itd.. Kasneje sem načrtovala še koncertno turnejo in veliko promocijo skupine All Capone Štrajh trio. Takrat sem začela sodelovati tudi s podjetji in pokrovitelji festivala, ki so ostali partnerji tudi po mojem odhodu, ko so me kot vodjo projektov in dogodkov povabili v Teater. To je bilo zlato obdobje dogodkov, ko smo sodelovali s številnimi domačimi in tujimi zvezdniki, svoje znanje pa sem razširila tudi z načrtovanjem in komuniciranjem z različnimi strankami ter partnerji. Po rojstvu drugega otroka sem kot vodja marketinga vstopila v SNG Opero in balet, takoj po veličastnem uspehu Renskih nimf, kjer sem sodelovala tako z baletno vodjo in ravnateljem kot z orkestrom. Kasneje sem na Dnevniku d.d. svoje znanje nadgradila še z organizacijo gospodarskih dogodkov, saj sem bila vodja dogodkov Gazela, Zlata nit in številnih drugih. Prek sodelovanja z gospodarstveniki sem navezala veliko stikov s predstavniki podjetji ter ob neposrednem prenosu Slovenca leta tudi z delovanjem RTV Slovenija. Največji izziv zame pa je bil zbuditi spečo lepotico Festivalno dvorano, ki je ob mojem prihodu spala na starih in zaprašenih zgodbah ter slavi. V letih delovanja v Pionirskem domu sem kot vodja trženja in PR-ja povečala zasedenost Festivalne dvorane za 150 %, s tem pa tudi prihodke. Največjo rast smo imeli pri komercialnih najemih, veliko bolj pogumno smo izvajali tudi festivale ter interne dogodke. Zadnja leta sem na povabilo prevzela vlogo pomočnice izvršne direktorice Združenja Manager, kjer sem vodja dogodkov in skrbim za finančno uspešnost organizacije prek sodelovanja s pokrovitelji, veliko sodelujem pri vsebinski zasnovi naših aktivnosti in opravljam še številne druge naloge. Ponosna sem, da sem se v vsakem delovnem okolju veliko naučila in imela dobre odnose tako z ekipo kot z vodstvom, da je moj krog poznanstev z umetniških in menedžerskih krogov ogromen, da sem uspešna pri vodenju ljudi ter da znam ustvariti pozitivno in konstruktivno energijo znotraj ekipe. Kljub vsemu, pa je moje srce vedno pripadalo kulturi.

Maja Pegan je prof. lik. um. in magistrica umetnosti (MFA z odliko, Velika Britanija). Deluje kot samozaposlena v kulturi, kjer se osredotoča na produkcijo interdisciplinarnih kulturnih dogodkov in pedagoško delo. Njeno delo temelji na participativnih praksah v javnem prostoru ter razvoju KKS (kulturno-kreativni sektor) modelov, ki povezujejo dediščino, turizem in umetnost. Je predsednica društva Hiša! ter ustanoviteljica in programska vodja CGU – Center grafičnih umetnosti. Kot predstavnica Hiše! sodeluje v Mreži za prostor in mreži PAKT (Potujoča akademija kreativnega turizma). Aktivno programira manjše festivale in likovne intervencije v javnem prostoru, obenem pa kot zunanja mentorica podpira študente medijskih komunikacij na področjih KKS, interpretacije dediščine in produktnega oblikovanja. Sodeluje z lokalnimi dediščinskimi institucijami, ki jih povezuje z nevladnim sektorjem za razvoj publike. Za ZZT Ljubljana je vodila razvoj novih KKS produktov, za Mestno občino Maribor in Občino Slovenska Bistrica pa je izvajala placemaking aktivnosti. Je tudi članica delovne skupine KIT (kultura in turizem) kot edina predstavnica nevladnega sektorja, ter članica fokusne skupine za razvoj in sledenje Lokalnemu programu kulture v Mariboru. Maja je prejemnica nagrade za Nanoturizem (BIO 50) in štipendije Ténot Foundation. Razstavlja na mednarodnih grafičnih bienalih, vodi intermedijske delavnice za mlade in raziskuje nove formate spletnih rezidenc. Aktivno sodeluje v projektih fundacij “cXc” in Robert Bosch, je članica izvršnega odbora mednarodne mreže MitOst e.V. ter del globalne mreže Bosch Alumni.

With international experience spanning over 25 years, Rosi works within an organization to identify unmet needs, goals, opportunities and challenges of all departments and aspects of the business. Then, working closely with the executive team, she tactfully oversees the execution of a plan through specific initiatives to meet the strategy's objectives. A business excellence professional that thrives on combining strategy with performance creating and bringing projects to life. A builder at heart, equipped with the operational components needed to build a world-class SaaS company, she establishes the data and analytics capabilities required to support company growth and continuous improvement and implement frameworks that work upstream and downstream. UPSTREAM - Using a unique methodology brings people together from all company levels to understand the business goals and vision, organize their data, and build intuitive reporting. DOWNSTREAM - By tactically supporting the team, driving strategy and operations through the insights created. Having spent ten years in the Middle East, she led and championed a $3M information integration project of a real estate portfolio worth over 70 Billion dollars. Her experience spans from conglomerates with 50k plus employees to SaaS startups of 60 to 200 employees. Strategic alignment of Data and Operations has been her focus throughout most of her career, mainly because it is the only way she believes an organization can be truly data-driven. She has created a framework and has published an adaptation of the data part of the framework for SaaS companies online at (www.focus2scale.com) The framework was also successfully applied to a SaaS model at 1Tap by ReceiptBank (now DEXT) and other Startups she now mentors and coaches. The framework supports a rapid experimentation environment and sets up companies to scale when implemented.

Wolf Gang je intermedijska umetnica, filmska režiserka, videastka, transdisciplinarna umetniška raziskovalka in mentorica. Raziskuje odnos med človekom in tehnologijo ter večplastnost človeškega značaja. Redno se udeležuje različnih rezidenčnih programov in sodeluje v mednarodnih raziskovalnih ekipah in organizacijah. Raziskuje in ustvarja nove projekte, ki jih navdihuje mednarodna kulturna scena v katerih deluje in ustvarja. Njena dela so bila predstavljena na mnogih razstavah, prejela je številne mednarodne štipendije in nagrade. Je članica mednarodnega umetniškega kolektiva Spielraum Ensamble, raziskovalne enote Famul VideoLab, Društva Slovenskih Režiserjev, Društva likovnih umetnikov Ljubljana, deluje pod okriljem Zavoda za uveljavljanje pravic avtorjev avdiovizualnih del Slovenije. Je ustanoviteljica UV Arthouse, ki producira eksperimentalne filme, video instalacije in raziskuje področje uporabe sodobnih tehnologij ter interaktivnih multimedijskih elementov na stičišču znanosti in umetnosti. Predava o sodobnih umetniških praksah in filmu, je doktorska kandidatka na Slovenski Akademiji Znanosti in Umetnosti. Na Dunaju je od leta 2018 strokovna sodelavka Inštituta za likovno umetnost in umetniško akademijo. Od leta 2020 deluje pod okriljem centra RUK, kjer razvija različne avtorske projekte s področja intermedijske umetnosti. Pogosto je gostja na svetovnih konferencah o digitalnih medijih, stičišču znanosti in umetnosti ter sodobnem filmskem ustvarjanju. Bila je članica žirije na več mednarodnih festivalih filma in novih medijev, je tudi članica »Scientific Committee of International Conference on Computation, Communication, Aesthetics & X«.