fbpx

Andreja Repič Agrež

Nova Gorica, Slovenija

Socialna omrežja

Biografija

Andreja pri svojem delu združuje vse pridobljeno znanje iz marketinga, psihologije in filozofije (kar se mogoče zdi paradoksalno, ampak kdo pri delu danes ne potrebuje tudi psihoterapije :)...). Diplomirala je iz tržnega komuniciranja (Fakulteta za družbene vede), magistrirala iz filozofije (Univerza v Novi Gorici) in postala Praktik transakcijske analize (pri dr. Milivojeviću, Psihopolis Institut). Velik del svoje 20-letne kariere je posvetila marketingu v igralništvu, potem pa prešla iz B2C na B2B področje in se na koncu trdno zasidrala v promociji kulture in umetnosti (Evropska prestolnica kulture Nova Gorica – Gorica). Delala je tako v oglaševalski agenciji kot tudi vodila mednarodne marketinške oddelke, zato zna spisati dober brief in zelo hitro razločiti med dobrimi in slabimi komunikacijskimi prijemi. Vedno zelo rada deli svoje z znanje z ekipo in se trudi najti inovativne načine za motivacijo (sebe in drugih). Do sedaj se je s svojim delom dotaknila naslednjih področij: oblikovanje in izvajanje marketinških strategij, koordinacija oglaševalskih kampanj (oblikovanje, medijski zakup), organizacija inovativnih dogodkov, lansiranje in skrbništvo blagovnih znamk, gverila marketing in influencer marketing. Njeno delo se je razprostiralo na trgih Slovenije in Hrvaške, Velike Britanije, Skandinavije in ZDA.

Področje dela

Oglaševanje Management Kulturni turizem