Andreja je diplomirala iz tržnega komuniciranja (Fakulteta za družbene vede), magistrirala iz filozofije (Univerza v Novi Gorici) in postala Praktik transakcijske analize (pri dr. Milivojeviću, Psihopolis Institut). Pri svojem delu inovativno združuje vse znanje iz marketinga, psihologije in filozofije. Velik del svoje 20-letne kariere je posvetila marketingu v igralništvu, potem pa prešla iz B2C na B2B področje in vodila marketinške aktivnosti za IT storitve.
Do sedaj se je s svojim delom dotaknila naslednjih področij: kreiranje in vmeščanje vsebin, organizacija inovativnih dogodkov, lansiranje blagovnih znamk, gverila marketing, influencer marketing, vsebinski marketing, ABM (account based marketing) in lead generation. Njeno delo se je razprostiralo na trgih Slovenije in Hrvaške, Velike Britanije, Skandinavije in ZDA.
Andreja trdno verjame v vseživljensko učenje in svoje znanje s veseljem deli z drugimi. Je tudi amaterska fotografinja in navdušena raziskovalka umetnosti.
Področje dela
Oglaševanje
Management
Kulturni turizem