fbpx
Poročilo

Kreativni inkubator Crouzator 2.0 #rezultati

Znani so rezultati javnega poziva Kreativni inkubator Crouzator 2.0, ki ga je zasnovala Občina Slovenska Bistrica v sodelovanju s Centrom za kreativnost/MAO.

 

Z veseljem razkrivamo, da so bili za sodelovanje v letošnjem programu izbrani naslednji avtorji in njihovi projekti:

  • Ana Krošlin: Igra “(Moja) Bistriška pravljična pot”
  • Daniel Ramalan: Umetniška miza “Bela dama” in tehnika ustvarjanja portretov z ognjem / unikatno pohištvo
  • Ines Kresnik: ‘z goše / From the woods
  • Ivana Matuzović: Pravljični avtomat
  • Pija Godec: Sladka bistriška umetnost
  • Stanislava Pernat: Ujeta v vezenini

 

Izbrani ustvarjalci bodo naslednjih pet mesecev razvijali svoje inovativne ideje pod vodstvom strokovnih mentorjev. Kreativni inkubator se bo zaključil z dogodkom, na katerem bodo predstavljene ustvarjalne rešitve in koncepti, ki so jih izpopolnili v programu.

Tjaša Bavcon

Skupaj z Jasmino Ferček in Katjo Burger Kovič vodi skupino Oloop, ki je aktivna, uspešna in prepoznavna na različnih področjih vizualnega ustvarjanja: od produktnega oblikovanja, oblikovanja prostorskih postavitev, tekstilne umetnosti do participatorne umetnosit in oblikovanja. Vodi usposabljanja, predavanja in delavnice ter povezuje oblikovanje z družbeno angažiranimi projekti. Skupina Oloop s svojimi izdelki in projekti že vrsto let sodeluje na predstavitvah slovenskega oblikovanja doma in v tujini, s čimer so pridobile mednarodno prepoznavnost ter nekatere prestižne nagrade in priznanja. Pri delu odpirajo družbena vprašanja, kot so vprašanje zdravja, ekologije, trajnosti ter življenjskega smisla nasploh.

Sara Božanić

Sara Božanić je direktorica Inštituta za transmedijski dizajn (sodobne tehnike pripovedovanja). Je “hibrid”: oblikovalka, strateginja, podjetnica, predavateljica in mislica. Leta 2016 je prva v Sloveniji zagotovila sredstva Creative Europe MEDIA za razvoj animacijskega transmedijskega projekta Zvite pravljice, ki je leta 2019 prejel nagrado za družbeno inovacijo na področju participatornega kreativnega ustvarjanja SozialMarie. Leta 2011 je prejela nagrado British Council za mlado ustvarjalno podjetnico na področju medijev. Leta 2015 je s strani Evropske komisije bila izbrana za sodelovanje v projektu The Voice of culture; Structured dialog between the EU commission and the cultural sector za področje razvoja skupnosti s pomočjo digitalnih medijev.

Anita Česnik Mažgon

Anita Česnik Mažgon je diplomirana ekonomistka, podjetnica specializirana za platformo Etsy. Je ustanoviteljica vodilne slovenske skupine za Etsy na FB. Na svoji spletni strani nudi informacije ter izvaja predavanja in programe vezane na Etsy, kjer tudi sama še vedno prodaja v trgovinici “All Little Rockstars”. Podjetnikom-začetnikom želi predati zdravo osnovo podjetniškega znanja, kot je raziskava tržišča, poznavanje ključne stranke, SEO, komunikacija s strankami, strategija trženja, copywriting idr., saj so ti vidiki enako pomembni za uspeh na Etsy-ju kot v podjetništvu. Od 2017 redno predava na temo prodaje na platformi Etsy, sodeluje kot strokovna svetovalka in mentorica SPIRIT Slovenija in je aktivna v projektu PONI.

mag. Jasmina Ferček

Skupaj s Tjašo Bavcon in Katjo Burger vodi skupino Oloop, ki je aktivna na različnih področjih vizualnega ustvarjanja: od produktnega oblikovanja, oblikovanja prostorskih postavitev do tekstilne umetnosti. Vodi usposabljanja, predavanja in delavnice ter povezuje oblikovanje z družbeno angažiranimi projekti. Skupina Oloop s svojimi izdelki in projekti že vrsto let sodeluje na predstavitvah slovenskega oblikovanja doma in v tujini, s čimer so pridobile mednarodno prepoznavnost ter nekatere prestižne nagrade in priznanja (Alpine, BIO, Red Dot...). Pri delu odpirajo družbena vprašanja, kot so vprašanje zdravja, ekologije, trajnosti ter življenjskega smisla nasploh.

Barbara Imenšek

Barbara je priznana strokovnjakinja na področju marketinga in poslovnega razvoja, z več kot 20-letnimi izkušnjami. Specializirana je za pomoč podjetjem pri preboju na mednarodne trge. Sodelovala je z vodilnimi globalnimi podjetji, kot so Reckitt Benckiser, Unilever, Nokia, Ferrero, Adidas, Bayer, Mazda, AC Nielsen in mnogimi drugimi, kjer je prispevala k oblikovanju in implementaciji učinkovitih trženjskih strategij. V Sloveniji je aktivna v mentorskih programih, kot sta Spin in ActImpAct, poleg tega pa je tudi certificirana Mindvalley poslovna coachinja, strastno predana platformi LinkedIn, kjer že od leta 2017 pomaga podjetjem in posameznikom izboljšati svojo spletno prisotnost. Njeno delo zadnja leta vključuje tudi inovativne rešitve, podprte z umetno inteligenco.

Katjuša Kranjc

Katjuša Kranjc je arhitektka, ki se je uveljavila tudi kot produktna in grafična oblikovalka. Je ustanoviteljica biroja Raketa, z Rokom Kuharjem sta leta 2017 ustanovila blagovno znamko PIKKA, za katero uspešno oblikujeta in proizvajata predmete za dom, ki jih tržita po celem svetu. Katjuša ima 30 let izkušenj na področju arhitekture in oblikovanja – razvoj produktov, vodenje, avtorske pravice, internacionalizacija, marketing in prodaja so področja, s katerimi se poglobljeno ukvarja. Številne izkušnje ima tako z oblikovanjem in načrtovanjem kot tudi s finančnim in vsebinskim vodenjem projektov.

Tilen Ločniškar

Univerzitetni diplomirani sociolog kulture, ki je teorijo v prakso prenesel v dolgoletni karieri digitalnega oglaševalca. Izkušnje s "korpo" komuniciranjem in predstavljanjem na družabnih omrežjih raznolikih podjetij je nabiral v različnih agencijah, obenem pa postavljal tudi bolj umazane strategije nastopa na družabnih omrežjih za start-upe. Zadnja leta kot vodja digitalnega marketinga v podjetju Ulla Labs skrbi za dobro podmazano prodajo slovenskih produktov v ZDA, kar ga je večkrat popeljalo na izpostavo Facebooka v Dublinu in Londonu. Kot predavatelj Facebook marketinga pri podjetju Go-Tel svetuje posameznikom in podjetjem pri prodaji na Facebooku in Instagramu.

mag. Simon Meglič

Mag. Simon Meglič je eden največjih strokovnjakov za digitalizacijo, e-mail marketing, marketinško avtomatizacijo in UX v Sloveniji. Podjetjem pomaga do uspešne digitalne transformacije in učinkovitega digitalnega marketinga. Vodi skupino treh podjetij povezanih v ePrvak group, ki je razvila aplikacijo za e-mail marketing in ESMA platformo za marketinško in prodajno avtomatizacijo. Je solastnik glasbene spletne storitve za trgovine, hotele in lokale Global Web DJ, bil pa je tudi solastnik prve slovenske in internetne potovalne agencije Potovanje.si. Predseduje ZDDM (Združenju za digitalni in direktni marketing Slovenije), ki je član evropske FEDMA. Je tudi dolgoletni član žirije za nagrade za spletno odličnost WEBSI in predavatelj na Netfork akademiji za spletne managerje. Med drugim je bil direktor internetnega oddelka na Kompas d.d. in direktor podjetja Potovanje d.o.o.

Rok Starič

Rok Starič je podjetnik in strokovnjak za prehranske izdelke, ki je svojo pot začel z razvojem arašidovega namaza Rok's. Ima bogate izkušnje na področju oglaševanja, industrializacije prehranskih produktov, izdelave prototipov ter prodaje tako na spletu kot v fizičnih trgovinah. Njegovi izdelki so prisotni v trgovskih verigah, kot so Spar, DM in Mercator, ter na spletnih platformah. Poleg lastne blagovne znamke uspešno mentorira podjetja, kot so Love 2 Bake in drugi, ter jim pomaga pri lansiranju in optimizaciji njihovih produktov na trgu, s poudarkom na trajnostni rasti in širjenju poslovanja.

Nina Tanhofer

Nina Tanhofer ima več kot 15 let izkušenj s prepletanjem analognega in digitalnega sveta, saj je delovala v novinarstvu in oglaševanju ter na področju tehnologije veriženja podatkovnih blokov in nenehno spreminjajočih se (družbenih) omrežij. Nina na agenciji Herman & partnerji vodi ekipo pri snovanju učinkovitih digitalnih komunikacijskih strategij – dobrih zgodb na podlagi zdravega razuma in sodobnih tehnologij, ki uporabnike vključujejo, zabavajo in navdušujejo.

Matjaž Tomažič

Matjaž Tomažič je soustanovitelj oblikovalskega studia Kontrastika. Za vas najde najboljše razmerje med oblikovno popolnostjo, vsebinskim smislom, prijaznostjo do uporabnika in vašimi zahtevami. V več kot 15-letni karieri, če to štejemo odkar je diplomiral, je razvil nekatere vidnejše blagovne znamke, uporabniške vmesnike ter spletne storitve.

dr. Mateja Vadnjal

Dr. Mateja Vadnjal je podjetniška svetovalka, predavateljica in mentorica podjetnicam, ki si želijo ustvariti uspešno podjetje z uravnoteženo rastjo. Verjame, da uspešno podjetje ni nujno hitro rastoče podjetje in da je napočil čas, ko bodo v podjetništvu bolj upoštevane ženske vrednote, povezane z medsebojno podporo in sodelovanjem, deljenjem znanja in trajnostno usmeritvijo. Njeno delo je že od začetka povezano s podjetniškimi temami, svoje podjetje pa je ustanovila po izkušnji izgorelosti in želji po večji fleksibilnosti. Je mama treh odraslih otrok. Matejino poslanstvo je pomagati ženskam, da najdejo in uresničijo svojega. Podjetnicam pomaga vizijo pretvoriti v poslovni model, ki ustreza željam in življenjskemu slogu vsake posebej. Kot profesorica deluje na več fakultetah in spodbuja mlade, da postanejo kreativni, kritično misleči, sodelovalni in seveda podjetni.