Modna in blagovna znamka Mila.Vert
Razvoj trajnostne modne blagovne znamke v segmentu B2B na širšem evropskem trgu s poudarkom na nemškem trgu
Pri projektu s svojimi kakovostnimi oblačili za ženske, izdelanimi iz ekoloških materialov, ter v sodelovanju s slovenskim šiviljskim podjetjem in pletilnim studiem nagovarjamo nemške multi-brand trgovine s konceptom trajnostne in etične mode. Predstavitev blagovne znamke trgovinam poteka na sejmu trajnostne mode Neonyt Berlin ter prek nemške prodajne agentke, ki blagovno znamko zastopa v petih večjih nemških mestih. Kljub temu da je fokus prijavljenega projekta na segmentu B2B, pa je strategija trženja dodatno usmerjena v promocijo blagovne znamke B2C uporabnikom. Večja je splošna prepoznavnost blagovne znamke v širšem krogu uporabnikov (končnih kupcev), večje zanimanje za blagovno znamko lahko pričakujemo tudi s strani potencialnih B2B kupcev.