fbpx

Modna in blagovna znamka Mila.Vert

Razvoj trajnostne modne blagovne znamke v segmentu B2B na širšem evropskem trgu s poudarkom na nemškem trgu

Pri projektu s svojimi kakovostnimi oblačili za ženske, izdelanimi iz ekoloških materialov, ter v sodelovanju s slovenskim šiviljskim podjetjem in pletilnim studiem nagovarjamo nemške multi-brand trgovine s konceptom trajnostne in etične mode. Predstavitev blagovne znamke trgovinam poteka na sejmu trajnostne mode Neonyt Berlin ter prek nemške prodajne agentke, ki blagovno znamko zastopa v petih večjih nemških mestih. Kljub temu da je fokus prijavljenega projekta na segmentu B2B, pa je strategija trženja dodatno usmerjena v promocijo blagovne znamke B2C uporabnikom. Večja je splošna prepoznavnost blagovne znamke v širšem krogu uporabnikov (končnih kupcev), večje zanimanje za blagovno znamko lahko pričakujemo tudi s strani potencialnih B2B kupcev.

spletna stran

Prijavitelj

TINA LOGAR BAUCHMULER S.P.

Lokacija

Kočevje, vzhodna KOHEZIJSKA REGIJA

Sklop

Sklop A2: Kreativni start-up

Sofinanciranje

40.000 eur

Razpis

2019