Biografija
Z zaključeno izobrazbo na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje ter več kot 20 letnimi izkušnjami na področju vizualnih komunikacij, produktnega oblikovanja (UX/UI dizajna) in umetniškega vodenja projektov delujem kot uveljavljen strokovnjak na področju oblikovanja. V okviru studia sodelujem s kolegi pri izvajanju projektov tako na lokalnih kot globalnih trgih, kjer skupaj razvijamo celostne, inovativne in uporabniško usmerjene rešitve.
Področje dela
Socialna omrežja

Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Festival Junij v Ljubljani je kulturno umetniški festival, ki ga prireja MOL vsako leto v poletnem času.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Za festival sem leta 2018 zasnovala kreativni koncept in vizualno podobo ter z MOL-om sodelovala do leta 2023. Z igrivim, abstrahiranim oblikovanjem treh področij – plesa, igre in glasbe – smo festival približali obiskovalcem vseh generacij.
Ključne besede
Idejna zasnova in kreativni koncept, vizualna podoba, grafično oblikovanje
Naročnik
Mestna občina Ljubljana
Vrednost projekta
od 2.000 do 4.000/letno EUR
Spletna stran
https://www.tina-ralic.com/portfolio-item/junij-festival/
MEDIJI IN ZABAVA

Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
ŠRIP sklad je osrednja državna institucija za štipendiranje, razvoj kadrov ter spodbujanje zaposlovanja in vključevanja invalidov in ostalo ...
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Z novo vizualno identiteto, je sklad širši javnosti predstavil svoje glavno poslanstvo - stabilnost in podporo.
Ključne besede
strategija, idejni koncept, vizualna podoba
Naročnik
ŠRIP - Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije
Vrednost projekta
5.000 EUR
Spletna stran
https://www.tina-ralic.com/portfolio-item/srip-celostna-podoba/
IZOBRAŽEVALNI SEKTOR

Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Red Bull Slovenija se ukvarja z organizacijo in sponzorstvom glasbenih, športnih in kulturnih dogodkov ter trženjem energijskih pijač.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
RBMA je bila globalna platforma, ki je spodbujala ustvarjalnost in povezovala glasbenike, didžeje, producente ter vokaliste z vsega sveta. Z združitvijo tipografije, barv in abstraktnih glasbenih motivov je nastal sodoben, drzen vizualni jezik, ki je izražal energijo blagovne znamke in nagovarjal mlado, ustvarjalno občinstvo.
Ključne besede
organizacija umetniških glasbenih kolektivov, vizualne komunikacije, kreativni koncept
Naročnik
Red Bull - Red Bull Music Academy Info Session Ljubljana
Vrednost projekta
okoli 2.000 letno EUR
Spletna stran
https://www.tina-ralic.com/portfolio-item/rbma/
MEDIJI IN ZABAVA