fbpx

Tomaž Aupič

PRINCIP, Tomaž Aupič s.p.

Biografija

Tomaž Aupič je grafični oblikovalec in podjetnik iz Črnomlja, ustanovitelj studia Princip (2023), specializiranega za grafično oblikovanje, digitalni marketing in spletne rešitve. Pred tem je deloval kot vodja projektov v agenciji Starkmat, kjer je sodeloval pri razvoju blagovnih znamk Active Chair, Zdrava pisarna in Belokranjski izdelki. Združuje kreativnost in podjetniški pristop pri oblikovanju sodobnih vizualnih rešitev ter razvoju digitalnih blagovnih identitet.

Področje dela

Podjetništvo Oblikovanje Arhitektura
Črnomelj, Slovenija
Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Proizvodnja liofilizatorjev za potrebe prehrambene industrije.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Diferenciacija blagovne znamke. Vzpostavitev kanala za digitalni marketing.

Ključne besede

Znamčenje, oblikovanje logotipa, digitalni marketing, Startup Lean Pristop, oblikovanje spletne strani, izdelava spletne strani.

Naročnik

FreezeDry GmbH

Vrednost projekta

10.000,00 EUR EUR

Spletna stran

https://www.freezedryfood.de/en/home-freeze-drying/

PROIZVODNJA

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Oblikovanje kataloga, vsebinska zasnova kataloga, priprava slikovnega gradiva, grafična oprema sejmišča, zasnova vizitk.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Zaradi širokega nabora variacij produkta, je bila za naročnika največji izziv jasna komunikacije v katalogu.

Ključne besede

Wireframe design, UX design, Grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, obdelava slikovnega gradiva.

Naročnik

Strojplast d.o.o.

Vrednost projekta

3.000,00 EUR

Spletna stran

https://www.strojplast.si/sl/category/stroji-za-termokrcljivo-pakiranje/

PROIZVODNJA

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Oblikovanje celostne grafične podobe, oblikovanje in postavitev spletne strani, Digitalni marketing

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Z zasnovo celostne grafične podobe je podjetje dobilo vizualni jezik, ki bo pomagal pri diferenciaciji na trgu. Spletna stran je prodajno orodje za jasno predstavitev produtkov.

Ključne besede

Oblikovanje celostne grafične podobe, oblikovanje in postavitev spletne strani, digitalni marketing

Naročnik

LaXtech d.o.o.

Vrednost projekta

10.000,00 EUR

Spletna stran

https://laxtech.eu/en/home/

STORITVENI SEKTOR