Kratek opis izdelka
Knjiga o Sloveniji je premišljeno darilo s 1000 razlogi za odkrivanje države – vizualno, kulturno in osebno.
Oblikovalska kakovost, inovativnost in celovitost izdelka
Knjiga o Sloveniji predstavlja celostno oblikovano tiskano publikacijo, ki izstopa po uravnoteženem spoju vsebine, vizualne identitete in darilne vrednosti. Zasnovana je kot prepoznaven izdelek z jasno strukturo, premišljeno tipografijo in fotografijami, ki ponujajo sodoben, a spoštljiv pogled na Slovenijo. Knjiga bo natisnjena na certificiranem FSC papirju, kar odraža okoljsko odgovorno izbiro, ovita pa bo v kakovosten Imitlin ovitek in dopolnjena z darilno škatlo iz istega materiala. Materiali in oblika skupaj tvorijo trajnosten, robusten in eleganten izdelek, ki presega klasični tisk in vstopa v sfero oblikovalskega darila. Njena celovitost se kaže tudi v vsebinski kuraciji: 1000 izbranih razlogov je oblikovanih v prepoznaven narativni tok, ki združuje geografsko, kulturno, kulinarično in sodobno identiteto Slovenije.
Smiselnost in funkcionalnost izdelka
Knjiga je oblikovana kot vsebinsko bogato, reprezentativno darilo in referenčni izdelek o Sloveniji. Je primerna za poslovna in protokolarna darila, tujce, domače bralce ter Slovence v tujini. S svojo strukturo, kakovostjo in vizualno močjo omogoča intuitivno raziskovanje Slovenije in njene raznolikosti.
Odličnost izdelave ter poreklo izdelka
Knjiga je v celoti razvita in izdelana v Sloveniji. Tiskana bo na okolju prijazen FSC papir, ovita v kakovosten material Imitlin. Zasnova, uredništvo, priprava in pisanje vsebin so delo slovenskih strokovnjakov. Izbor materialov, izvedba in tiskarska obdelava izkazujejo visoko raven izvedbene odličnosti. Na voljo v slovenskem, angleškem in nemškem jeziku.
V čem je izdelek trajnosten?
Izdelek je trajnosten v materialih in namenu. Tiskan je na FSC papir, ovit v Imitlin. Knjiga ni potrošni izdelek – zaradi vsebine, oblikovanja in kakovosti ima dolgoročno vrednost in ostane na polici kot trajno darilo ali referenca.
V čem je izdelek inovativen?
Knjiga je inovativen promocijski izdelek, ki Slovenijo predstavlja skozi koncept 1000 najboljših – krajev, jedi, vinarjev, podjetij,daril idr. S tem ponuja celovit, kuriran vpogled v sodobno identiteto države. Združuje oblikovanje, vsebino in trajnost ter odpira nove pristope k nacionalni promociji skozi darilno tiskano formo.
Kaj je družbeni angažma izdelka?
Knjiga o Sloveniji nastaja v sodelovanju z lokalnimi ustvarjalci, fotografi, pisci, podjetniki, regijskimi turističnimi organizacijami in predstavniki gastronomije. Povezuje kulturni, gospodarski in izobraževalni sektor ter prispeva k prepoznavnosti Slovenije doma in v tujini. Spodbuja lokalno identiteto, podjetništvo in trajnostni razvoj ter deluje kot orodje za povezovanje skupnosti.
Niko Slavnić
Niko Slavnič je serijski podjetnik, investitor in predavatelj z več kot 20-letnimi izkušnjami. Podjetniško pot je začel pri šestnajstih, izobraževal pa se je na Harvard Business School, IMTA, v Amsterdamu in Ljubljani. Ustanovil je blagovno znamko The Slovenia, razvil več knjig, vodnikov, darilnih paketov in kulinaričnih izdelkov. Je avtor knjig in predavatelj na IEDC Bled ter drugih poslovnih šolah po svetu.