Kratek opis izdelka
LEONE banjice združujejo okuse po izboru družin, slovensko smetano, trajnostno embalažo in dobrodelno noto.
Oblikovalska kakovost, inovativnost in celovitost izdelka
Leone družinske banjice so oblikovane kot odgovor na sodobne prehranske navade družin, ki si želijo skupno izkušnjo uživanja sladoleda, a z možnostjo izbire različnih okusov. Izdelek ni konceptualno nov, vendar njegova oblikovalska rešitev v kontekstu družinskega formata in trajnostne naravnanosti predstavlja izvirno in premišljeno aplikacijo. Embalaža iz biorazgradljive plastike omogoča jasno razmejitev treh okusov ter hkrati spodbuja ponovno uporabo. Postavitev in oblika omogočata, da si družinski člani enostavno postrežejo svoj najljubši okus brez mešanja. Celovitost izdelka je v prepletu oblikovne, tehnološke in vsebinske plati – od uporabe slovenske smetane in lokalno prepoznavnih okusov (kot je kremšnita), do tehnološko zahtevne inkorporacije kosov, ki kljub zamrzovanju ohranijo teksturo. Zgodba izdelka gradi na povezovanju okusov, ljudi in vrednot, kot so trajnost, domačnost in kakovostna uporabniška izkušnja.
Smiselnost in funkcionalnost izdelka
Izdelek združuje premišljeno uporabnost z užitkom kakovostne lokalne prehrane. Embalaža ni zgolj nosilec izdelka, temveč funkcionalen predmet za večkratno uporabo, s katerim potrošnik aktivno prispeva k zmanjševanju odpadkov. Uporabniška izkušnja se začenja z okusnim sladoledom iz slovenske smetane in nadaljuje z odgovorno rabo embalaže.
Odličnost izdelave ter poreklo izdelka
Izdelek je v celoti razvit in proizveden v Sloveniji, v podjetju Incom iz Ajdovščine. Osrednja sestavina – smetana – je 100 % slovenskega porekla in ključna za visoko kakovost izdelka. Sadje in čokolada so uvoženi, saj v Sloveniji ni razpoložljivih količin ali ustrezne kakovosti za zahtevano industrijsko proizvodnjo.
V čem je izdelek trajnosten?
Izdelek uresničuje trajnostna načela skozi večplastni pristop: uporablja embalažo iz biorazgradljive plastike, ki jo je mogoče ponovno uporabiti, hkrati pa uporabnika prek označb nagovarja k odgovornemu ravnanju po uporabi. Glavna sestavina – slovenska smetana – temelji na krajših dobavnih verigah in lokalnem viru, kar zmanjšuje okoljski odtis.
V čem je izdelek inovativen?
Izdelek prinaša tehnično in tehnološko inovacijo, redko tudi v širšem mednarodnem kontekstu sladoledarske industrije. Vključevanje občutljivih komponent, kot je testo za kremšnito, zahteva natančno razvito recepturo in precizno prilagojene proizvodne pogoje, da ohrani teksturo, ne povzroča zastojev in zagotavlja ponovljivo kakovost v velikih obsegih.
Kaj je družbeni angažma izdelka?
Leone družinske banjice so vključene v celoletno kampanjo »Podari s srcem«, ki jo Incom izvaja z Anino zvezdico in platformo Truhoma. Z vsakim nakupom potrošniki prispevajo za pomoč socialno ogroženim družinam po vsej Sloveniji. Označbe na embalaži in komunikacija v trgovinah krepijo zavest o solidarnosti in spodbujajo trajno podporo.
Jana Damiš
Opravljam vlogo vodje marketinga v enem od vodilnih slovenskih živilskih podjetij, ki je izrazito izvozno naravnano. Svojo pot v marketingu sem začela v projektnem vodenju, kjer smo z ekipnim duhom ustvarili odlične izdelke na lastni blagovni znamki. Moje vodilo: dobri medsebojni odnosi, zadovoljna ekipa, vrhunski rezultati.
Jernej Bajc
Sem magister inženir živilstva z dolgoletnimi izkušnjami na področju embalažne tehnologije v živilski industriji. V podjetju Incom d.o.o. skrbim za tehnično podporo pri razvoju embalaže, testiranje materialov, uvajanje v proizvodnjo, optimizacijo opreme in sodelujem pri investicijah. Pri projektu LEONE loncev sem sodeloval pri izbiri materialov in usklajevanju s partnerji ter certifikacijsko hišo ISCC.
INCOM d.o.o.
Podjetje Incom LEONE je vodilni proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji. Njihovi inovativni izdelki osvajajo več kot 39 trgov po svetu, od Evrope, ZDA, Kitajske do Avstralije. Sladolede pod znamkama LEONE in AL!VE prodajajo v več kot 30 državah, kar je v živilski industriji velik uspeh. Glavni trgi so Slovenija, Avstrija, Nemčija, Hrvaška in Italija. Njihovi izdelki so namenjeni potrošnikom, ki iščejo kakovostne, edinstvene in tehnološko dovršene izdelke.