fbpx
Kreativni pospeševalnik

Kako zasnovati izdelek za blagovno znamko Made in Slovenia?

20. feb 2025

| 16:00–20:00

MAO

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Ponovno začenjamo s sklopom izobraževanj o podjetniških in specializiranih kreativnih vsebinah, namenjenih različnim ciljnim skupinam kreativnega ekosistema in razvoju kreativnih podjetij v različnih razvojnih fazah. 

 

Letošnjo prvo edicijo Kreativnega pospeševalnika pripravljamo v sodelovanju z blagovno znamko Made in Slovenia ter z mislijo na prihajajoči Javni poziv k prijavi izdelkov za selekcijo slovenskih daril pod okriljem blagovne znamke Made in Slovenia.

 

Na dogodku bomo predstavili javni poziv in blagovno znamko Made in Slovenia, hkrati pa organizirali svetovanja in delavnico za vse potencialne prijavitelje. Dogodek bo odlična priložnost za vpogled v ključne vidike prodora na trg, promocijo in selekcijo oblikovalskih izdelkov, saj bomo gostili izkušene strokovnjake s področja podjetništva, prodaje in oblikovanja.


Niko Slavnič, podjetnik, poslovni svetovalec in predavatelj, bo s svojo edinstveno kombinacijo praktičnih izkušenj in teoretičnega znanja osvetlil ključne vidike uspešne prodaje izdelkov.

 

Barbara Hiršman, Protokol Republike Slovenije, bo predstavila pogled na izbor in promocijo Slovenije skozi vrhunske oblikovalske izdelke ter izpostavila, kaj je pri tem ključno s stališča protokola.

 

Katjuša Kranjc, ustanoviteljica Design Corner Ljubljana in oblikovalskega studia Raketa, arhitektka, večkrat nagrajena oblikovalka, predavateljica in podjetnica, pa bo govorila o tržnih vidikih prodaje oblikovalskih izdelkov ter predstavila nekatere zakonitosti trga v praksi ter kako izdelke pripeljati celovite končne podobe (embalaža, grafika, zgodba, primerna cena).

 

Peter Primožič, vodja oblikovanja in soustanovitelj podjetja Monoform bo na konkretnih primerih iz prakse predstavil načrtovanje sistema identitete izdelkov. Strateško zasnovana podoba lahko jasno odraža vizijo in usmeritev podjetja, zagotavlja uspešna lansiranja novih izdelkov ter krepi položaj na trgu s prepoznavno in dosledno prisotnostjo na vsaki stični točki z uporabniki.

 

Vabljeni, da se nam pridružite in izkoristite priložnost za pridobitev koristnih informacij ter individualnih nasvetov!

 

 

Spletna prijava na dogodek>>


PROGRAM:

 

  • 16.00–16.20 Predstavitev javnega poziva k prijavi izdelkov za selekcijo slovenskih daril pod okriljem blagovne znamke Made in Slovenia, Anja Zorko, vodja Centra za kreativnost, in Kristina Dešman, vodja projektov CzK. 
  • 16:20–16:50 Oblikovalski izdelek kot priložnostno darilo, Barbara Hiršman, Protokol RS.
    Predstavitev perspektive protokola pri izboru in promociji slovenskih daril.
  • 16:50–17:30 Oblikovalski izdelki in zakonitosti trga, Katjuša Kranjc, ustanoviteljica Design Corner Ljubljana.
    Praktični nasveti in ključne strategije za uspešno prodajo oblikovalskih izdelkov.
  • 17:45–18:30 Pomembni vidiki prodaje oblikovalskih izdelkov na spletu, Niko Slavnič, podjetnik, poslovni svetovalec in predavatelj.
    Poglobljen vpogled v tržne vidike prodaje oblikovalskih izdelkov in njihove zakonitosti v praksi.
  • 18:30–19:15 Primeri iz prakse: razlikovanje na trgu z načrtovanjem sistema identitete, Peter Primožič, vodja oblikovanja in soustanovitelj, Monoform.
    Sistemsko načrtovana identiteta lahko pomaga podjetju izstopati na trgu in se razlikovati od konkurence. Jasno odraža vizijo in usmeritev podjetja, zagotavlja uspešna lansiranja novih izdelkov ter krepi položaj na trgu s prepoznavno in dosledno prisotnostjo na vsaki stični točki z uporabniki. Po predstavitvi bo demonstriranih nekaj ključnih orodij, ki lahko podjetju pomagajo pri načrtovanju lastnega sistema identitete.
  • 19:15–20:00 Kratka svetovanja 1:1.
    Individualna svetovanja s strokovnjaki za vse potencialne prijavitelje na javni poziv k prijavi izdelkov za selekcijo slovenskih daril. 

Niko Slavnič

Niko Slavnič je strasten podjetnik s številnimi izkušnjami v Srednji in Vzhodni Evropi in temeljnim znanjem ter ustvarjalnimi veščinami pri razvoju poslovanja. Diplomiral je iz programov na Harvard Business School, Univerzi v Amsterdamu, na CEEMAN’s International Management Teachers Academy in na Univerzi v Ljubljani. Svoje znanje in izkušnje redno deli kot predavatelj in gostujoči govornik doma in v tujini. Njegova edinstvena mešanica poslovne prakse in teoretičnega znanja se je izkazala za posebej koristno pri njegovem svetovanju več kot 60 dinamičnim podjetjem v regiji JV Evrope in tudi v slovenskemu parlamentu. Od leta 1999 je sodeloval pri zagonu na tisoče startupov.

Katjuša Kranjc

Katjuša Kranjc je ustanoviteljica Design Corner Ljubljana in oblikovalskega studia Raketa, arhitektka ter večkrat nagrajena produktna in grafična oblikovalka. Pod blagovno znamko PIKKA skupaj z Rokom Kuharjem uspešno oblikuje in proizvaja predmete za dom, ki jih trži po celem svetu. Katjuša ima 25 let izkušenj na področju razvoja produktov, vodenja, avtorskih pravic, internacionalizacije, marketinga in prodaje. Za svoje delo je prejela številne domače in tuje nagrade. Njena dela so redno objavljena tako v domačih kot tujih strokovnih revijah. Svoje znanje kot vabljena predavateljica prenaša doma in v tujini. Je članica IO Društva arhitektov Ljubljana DAL, članica strokovne komisije investitorjev za izbiro umetniških del v javnih investicijskih projektih pri Ministrstvu za kulturo, članica strokovne komisije za vizualne umetnosti na MOL ter predstavnica regije Ljubljana v skupščini ZAPS.

Barbara Hiršman

Barbara Hiršman je diplomirala na Filozofski fakulteti, smer andragogika in italijanski jezik. Od leta 2002 je zaposlena na Protokolu Vlade Republike Slovenije, kjer opravlja organizacijsko-protokolarno delo in je zadolžena za področje protokolarnih daril. Protokol Republike Slovenije je med drugim pristojen za oskrbo in pripravo protokolarnih daril ob obiskih visokih predstavnikov oz. delegacij tujih držav in ob obiskih visokih predstavnikov Republike Slovenije v tujini. Protokol skrbi za izbor, pripravo in usklajevanje daril, ki jih izročajo najvišji predstavniki Republike Slovenije.

Peter Primožič

Peter Primožič je vodja oblikovanja in soustanovitelj podjetja Monoform. Monoform načrtuje znamke, oblikuje identitetne sisteme in nudi strateško design podporo. S tem omogoča podjetjem in organizacijam, da dosežejo svoj polni potencial. Združuje desetletja praktičnih izkušenj in vpogleda v različne industrije z energijo novih mlajših partnerjev. Ekipa Monoform je skupaj izvedla že več kot 300 projektov, za katere prejema nagrade že od leta 1995.