Internacionalizacija oblikovanja
Objavljeno: 22. Jun 2020
Ob otvoritvi razstave [Tunel 29] v MAO smo v okviru Kreativnega pospeševalnika izvedli pogovor na temo internacionalizacije v kreativnih industrijah.
Pojavnost na tujih trgih je za kreativna podjetja pogosto nujna, vendar pa je za vzpostavitev prepoznavnosti blagovne znamke in redne prodaje v tujini potrebna dobra strategija. S podjetji, ki že uspešno poslujejo s tujino smo se pogovarjali kako se internacionalizacije lotiti in osvojiti tuje trge, zakaj in kako se udeleževati sejmov v tujini, kako doseči večjo mednarodno prepoznavnost s pomočjo nagrad in spletnih platform ter kako so se (in se bodo) načini internacionalizacije spremenili v času Covida19.
Svoje izkušnje nam so nam predstavili: Gorazd Malačič iz podjetja Asobi, oblikovalka Tina Rugelj, Matej Feguš iz podjetja Donar in Petra Ambrožič iz SPIRIT Slovenija.