Natalie Nixon: Glas kreativca v podjetju
Objavljeno: 1. Jun 2020
V majski izvedbi Kreativnega pospeševalnika smo si pogledali, zakaj je tako pomembno, da kreativec v podjetju najde svoj glas in s tem doprinese k poslovni uspešnosti ter kako svojo kreativnost jasno prevede v podjetniško vrednost. Na predavanju smo:
- Definirali kreativnost
- Pogledali, kakšna je podjetniška vrednost, oz. donosnost kreativnosti
- Raziskali načine, kako uspešno prevesti in predstaviti vrednost kreativnosti v podjetjih
Predavanje, namenjeno vsem akterjem v kreativni ekonomiji, je izvedla Natalie Nixon, strateginja kreativnosti in predsednica podjetja Figure 8 Thinking, ki se specializira za inovativno mišljenje in oblikovalsko vodenje podjetij. Vabljeni, da preberete izsek iz njene knjige The Creativity Leap, dostopne na njeni spletni strani.
Predavanje smo pripravili v sodelovanju s Tovarno podjemov in Podim DX 2020.