fbpx
Partnerska mreža

Predavanje: Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Objavljeno: 20. Apr 2022

logo
oglej si vse videe

Na delavnici je Vladimir Mićković predstavil svežo filozofijo blagovnih znamk, kako blagovno znamko postaviti iz nič in kako se lahko blagovne znamke vključijo v kulturo ter prispevajo k dobrobiti družbe. Predvsem pa kako v procesu ohraniti orignialnost in ne biti preresen.

Na tej delavnici smo odgovarjali na naslednja vprašanja:

  • Kako ustvariti relevantno blagovno znamko, ki je del kulture?
  • Kako z marketingom ustvarjati vrednost za družbo in ne le zase?
  • Ali ima blagovna znamka sploh enotno definicijo?
  • Ali je lahko marketing etičen in ne le kup smeti?
  • Kako lahko socialni, kulturni in aktivistični brandi dosežejo večinsko publiko?
  • Kako postanejo blagovne znamke ikone?
  • Zakaj je komedija izjemno pomembna disciplina in kakšno vlogo ima pri znamčenju?
  • Kako brzdati kompleksnost blagovne znamke?
  • Ali ljudje sploh iščejo produkte in storitve, in zakaj ne? Kaj torej zares iščejo?

Predavanje je potekalo 17. marca 2022 v živo na Dalmatinovi 4 v Ljubljani.