Partnerska mreža
Predavanje: Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?
Objavljeno: 20. Apr 2022
oglej si vse videe
Na delavnici je Vladimir Mićković predstavil svežo filozofijo blagovnih znamk, kako blagovno znamko postaviti iz nič in kako se lahko blagovne znamke vključijo v kulturo ter prispevajo k dobrobiti družbe. Predvsem pa kako v procesu ohraniti orignialnost in ne biti preresen.
Na tej delavnici smo odgovarjali na naslednja vprašanja:
- Kako ustvariti relevantno blagovno znamko, ki je del kulture?
- Kako z marketingom ustvarjati vrednost za družbo in ne le zase?
- Ali ima blagovna znamka sploh enotno definicijo?
- Ali je lahko marketing etičen in ne le kup smeti?
- Kako lahko socialni, kulturni in aktivistični brandi dosežejo večinsko publiko?
- Kako postanejo blagovne znamke ikone?
- Zakaj je komedija izjemno pomembna disciplina in kakšno vlogo ima pri znamčenju?
- Kako brzdati kompleksnost blagovne znamke?
- Ali ljudje sploh iščejo produkte in storitve, in zakaj ne? Kaj torej zares iščejo?
Predavanje je potekalo 17. marca 2022 v živo na Dalmatinovi 4 v Ljubljani.