Delavnica
Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?
17. mar 2022
| 17:00
Ljubljana
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Vedno več ljudi odloča za samostojno podjetniško pot, bodisi sami ali s kolegi. To zahteva, da ljudje morajo sami opravljati vse več disciplin, od knjigovodenja do komuniciranja na socialnih omrežjih.
V želji, da hitro osvojijo sposobnost vodenja blagovnih znamk, se večina obrne na najbolj dostopno marketinško dogmo. Na žalost pa večino marketinških strategij žene racionalističen pogled ekonomistov in inženirjev, ki vidijo blagovne znamke kot abstrakcije v glavah potrošnikov, le kot sredstva in ne kot del družbe. Posledično so danes znamke kot hitra moda. Parazitsko kopirajo sezonske smernic kulture in se borijo za relevantnost s “cringe” komunikacijo. Vsi kopirajo drug drugega in posledično so vsi isti. Ne glede na to ali prodajajo wc papir ali veganske zrezke, vsi trobijo iste slogane, ki se najdejo na vrhu spletnega iskanja “potrošniških trendov” in podobnih simplifikacij človekovih želja in apsiracij. Nič čudnega, da ima marketing takšno stigmo, kot jo ima in da se nihče več ne zabava v procesu.
Na delavnici bo Vladimir Mićković predstavil svežo filozofijo blagovnih znamk, kako blagovno znamko postaviti iz nič in kako se lahko blagovne znamke vključijo v kulturo ter prispevajo k dobrobiti družbe. Predvsem pa kako v procesu ohraniti orignialnost in ne biti preresen.
TERMIN: 17. april 2021, 17:00–19:00
KRAJ: Dalmatinova 4 (sejna soba v šestem nadstropju), 1000 Ljubljana
TRAJANJE: Dve uri
KOTIZACIJA: Udeležba na delavnici je brezplačna.
PRIJAVA: Na miha.satler@asociacija.si ali info@asociacija.si do zapolnitve mest.
Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.