Kreativni pogon
Seminar: Metoda »design management« – strateško povezovanje designa in poslovanja
Objavljeno: 30. Maj 2022
oglej si vse videe
Vrednost vložka v oblikovanje in oblikovalsko vodenje podjetja, se poveča za 2,5 krat v podjetju v obliki povečanega prometa, so ugotovili v raziskavi Sveta za design VB. Uporaba oblikovanja v podjetju, podjetju prinaša več koristi kot so povečanje inovacij v podjetju, povečanje konkurenčne prednosti na trgu, izboljšanje trženja idr.
Design management je vez med oblikovanjem in poslom. Je disciplina – nabor pristopov, orodij in znanj -, ki podjetju omogoča, da design uporablja za doseganje poslovnih in strateških in ciljev. Podjetja uči design razumeti in uporabljati celostno – ne le kot stiliranje in “dajanje lepe oblike”, ampak kot način razmišljanja, upravljanja in vodenja, ki odločevalcem pomaga razumeti uporabnike, odkrivati skrite potenciale v podjetju in tehnološke inovacije spreminjati v uporabne, zaželene izdelke in storitve. (Kompetenčni center za design management 3.0).
Predavanje je organizirano s strani Centra za kreativne industrije, Maribor. Podjetja skozi projekt Kreativni pogon podpira pri tem, da opredelijo svoje inovacijske izzive in razvojne potenciale ter na trgu poiščejo kompetenten ustvarjalce, s katerimi jih lahko uresničijo. Podjetja lahko sodeluje v Kreativnem pogonu s prijavo na Javno vabilo: Kreativni pogon – Center za kreativnost (czk.si)
Projekt Kreativni pogon je del partnerske mreže platforme Center za kreativnost, Muzeja za oblikovanje in arhitekturo in je sofinanciran s strani Evropske unije iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republike Slovenije.