fbpx
Kreativni pospeševalnik

Gregor Smrekar: Produktno vodenje

Objavljeno: 1. Okt 2020

Produktno vodenje je kot ločena funkcija in samostojna disciplina prisotna v veliko podjetjih, predvsem pa praktično v vseh high-tech produktnih podjetjih. Namen je sistematičen pristop k upravljanju produktnega portfelja, torej k uvajanju in razvijanju novih produktov, in spreminjanju obstoječih. Gregor Smrekar, svetovalec z več kot 30 let izkušenj na področju produktnega vodenja je mnenja, da je večina elementov produktnega vodenja sicer stara, že utečena stvar, a povezava teh elementov v celoto, ter dodajanje novih tehnik in prijemov pa je tisto, kar naredi produktno vodenje zelo zanimivo.

 

Gregor Smrekar je na delavnici disciplino predstavil na poljuden način, tako da je bilo primerna tudi za manjša podjetja in samostojne podjetnike, ne glede na tip produkta ali storitve. Na primerih so predstavljeni osnovni pojmi: kako analizirati obstoječo situacijo, kako se lotiti novih produktov ter kako produktno vodenje vpliva na prodajo in marketing.

 

Gradivo je namenjeno tistim, ki:

  • se lotevajo novih produktov ali storitev,
  • bi radi povečali jasnost sporoči,
  • bi radi analizirali uspešnost trenutnih produktov in storitev
  • jih preprosto zanima sistematičen pristop k produktom.