DIFF-SHOP
Razvoj poslovnega načrta za DIFF-SHOP – trgovino z umetniškimi izdelki, izdelanimi na delavnicah z osebami posebne družbene skrbi –, ki bo združeval področja KKS in podjetniška znanja v sodelovanju z mentoricami ter pripravo na prve zaposlitve
V Sloveniji podobne »trgovine« sicer obstajajo, a inovativnost naše ideje je v tem, da nameravamo poslovni načrt pripraviti tako, da bi v DIFF-SHOPu ne le ponudili izdelke, ki bi jih kreirali skupaj z ranljivimi ciljnimi skupinami, temveč bi celo (za začetek) omogočili tudi zaposlitev človeka z izkušnjo institucije. Gre za povsem nov model zaposlovanja ranljivih skupin, ki so zaradi stigmatizacije in obče stereotipnosti odrinjene na rob družbe. Ljudi z izkušnjo institucije bomo torej vključili ne le v izvedbeno dejavnost, temveč (in predvsem) v tržno (zaposlitveno) dejavnost, s čimer jim bomo omogočili lažji vstop v »normalno« družbeno okolje in s tem posledično občutek za skupnost, pripadnost in inkluzijo. V Sloveniji podobne “trgovina” sicer obstajajo, a inovativnost naše ideje je v tem, da nameravamo poslovni načrt pripraviti tako, da bi v DIFF-SHOPu ne le ponudili izdelke, ki bi jih kreirali skupaj z ranljivimi ciljnimi skupinami, temveč bi celo omogočili (za začetek) tudi zaposlitev človeka z izkušnjo institucije. Gre za povsem nov model zaposlovanja ranljivih skupin, ki so zaradi stigmatizacije in obče stereotipnosti odrinjene na rob družbe. Ljudi z izkušnjo institucije bomo vključili torej ne le v izvedbeno dejavnost, temveč (in predvsem) v tržno (zaposlitveno) dejavnost, s čimer jim bomo omogočili lažji vstop v “normalno” družbeno okolje in s tem posledično občutek za skupnost, pripadnost in inkluzijo.