fbpx

Kaj želite poiskati?

Dodajanje vrednosti; Serija vsebinskih zgodb

Vsebinske zgodbe za izobraževanje trga, partnerjev in potencialnih novih strank s poudarkom na lokalnem prekmurskem okolju.

Castoola se v svetu ciljanega TV oglaševanja pojavlja kot pionir. Ker gre za novo rešitev in predstavlja novost v svetu oglaševanja, so izobraževalne vsebine ene izmed najpomembnejših vstopnih točk za učinkovito prodajo. S projektom torej želi Castoola, v skladu z izdelanim brand genomom in brand newsroom metodami, pozicionirati kot strokovnjaka, ki razlaga, izobražuje in poudarja trajnostne vidike novih oglaševalskih prijemov, hkrati pa tudi drugačnost oziroma prednosti “smart TV” okolja v razmerju do digitalnega ekosistema s pogosto vprašljivimi metodami s stališča GDPR oziroma varovanja zasebnosti.

spletna stran

Prijavitelj

Castoola, interaktvne rešitve, d.o.o.

Lokacija

Vzhodna regija

Sklop

A3

Sofinanciranje

30.000 EUR

Razpis

CzK 2020