Biografija
Aleksander Legen je diplomirani slikar in pionir na področju kreativnih industrij, ki združuje podjetništvo in umetnost že 20 let. Deluje na področju grafičnega in UI/UX oblikovanja, brand designa, 2D in 3D animacije, video montaže, vizualne umetnosti in intermedije. Danes izvaja napredne marketinške, oglaševalske in komunikacijske custom B2B rešitve z umetno inteligenco, AR in VR. Vodi ekipo strokovnjakov, izvaja delavnice in predavanja. Razvil je koncept zastopnika za podjetje v umetni inteligenci AI Virtuo z namenom, da podjetjem pomaga doseči nihov maksimalni potencial.
Področje dela
Socialna omrežja
Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Zasnova in oblikovanje uporabniške izkušnje, CGP projekta, redesign interiera in exteriera, razvoj Android aplikacije, 360 video.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Oblikovanje nepozabne uporabniške izkušnje ter vsebinska in vizualna nadgradnja konstrukcije in prostora, oblikovanje nove bolj tehnično in oblikovno dovršene aplikacije ter design 360 video vsebine, ki zvočno in vizualno omreži vsakega novega obiskovalca.
Ključne besede
Design, interier, UX, UI, video, CGP, projektiranje, 3D vizualizacija
Naročnik
Center vesoljskih tehnologij Hermana Potočnika Noordunga
Vrednost projekta
od 30.000 do 50.000 EUR
Spletna stran
https://www.center-noordung.si
IZOBRAŽEVALNI SEKTOR
Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Zasnova koncepta prireditve Podravsko podjetje 2023, 2024, scenografija, 3D animacije, AI sovoditeljica Virtua, Virtua 3D hologram, oblikovanje naslovnih animacij
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Oblikovanje znane tardicionalne prireditve v spektakularni dogodek z zgodbo ter idejna obogatitev prireditve in prostora. Implementacija najsodobnejše tehnologije v komunikacijo ter oblikovna dovršenost podobe prezentacije. Oblikovanje uporabniške izkušnje z začetnim videom, ki je obiskovalce popeljala v prihodnost ter dramaturško stopnjevanje dogodka.
Ključne besede
Oblikovanje, scenografija, ideja, besedila, storytelling, montaža, animacija, AI komunikacija
Naročnik
VEČER MEDIJI, časopisno založniško podjetje d.o.o.
Vrednost projekta
od 15.000 do 20.000 EUR
Spletna stran
https://vecer.com/podjetje-leta#gallery-item%20gallery-16
MEDIJI IN ZABAVA
Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Vzpostavitev celostne komunikacijske podobe za Javni holding Maribor, oblikovanje zgodbe in vizualij, povezava podjetij v celoto s poenoteno vizualno podobo.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Osmislitev kompleksne celostne komunikacije Javnega holdinga Maribor v atraktivno zgodbo in celoto, povezava krovnih podjetji v celoto oblikovano v prepoznavni znak, ki ima številne oblikovne različice za najbolj kakovostno in prilagojeno rabo. Branding komunikacije z atraktivnimi promocijskimi materiali.
Ključne besede
Branding, CGP, oblikovanje tiskovin, oblikovanje digitalne komunikacije
Naročnik
Javni holding Maribor, družba za izvajanje strokovnih in razvojnih nalog na področju gospodarskih javnih služb d.o.o.
Vrednost projekta
od 10.000 do 15.000 EUR
Spletna stran
https://online.fliphtml5.com/kcvz/zlmf/#p=1
STORITVENI SEKTOR
Referenčni projekt #4
Aktivnosti projekta
Za EU razpis SMARTIES for SMEs smo zasnovali in razvili AI AR aplikacijo za športno turistični kompleks DRAŠ center
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Razvili smo inovativni produkt, komunikatorja v AI z umetno inteligenco v Argumentirani Resničnosti za športni kompleks DRAŠ center, ki govori 70 jezikov in predstavlja njihovo ponudbo ter ponudbo okoliških ponudnikov kot inovativni produkt za potrebe regenerativnega turizma.
Ključne besede
AI, app, AR, UX, UI, oblikovanje, 3D , priprava besedil
Naročnik
HOT-TEN družba za šport, turizem in gostinstvo d.o.o.
Vrednost projekta
od 40.000 do 60.000 EUR
Spletna stran
TURIZEM IN GOSTINSTVO
Referenčni projekt #5
Aktivnosti projekta
Zasnova in oblikovanje komunikacijskih materialov za digitalno kampanijo edinstvenega inovativnega produkta za regenerativni turizem v okviru razpisa SMARTIES for SMEs.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Zasnova digitalne kampanije Kirar Once edition. Implementacija inovativnih tehnologij. AR etiketa, ki oživi zgodbo produkta ter 3D hologram, ki predstavi produkt skozi zgodbo in predstavitvijo produkta z AI predstavnikom. Oblikovanje zgodbe Zlata čebela. Zasnova in oblikovanje edinstvene spletne predstavitve in eTrgovine v obliki zgodbe. 3D animacija na skrol.
Ključne besede
Branding, spletna stran, eTrgovina, hologram, AR etiketa, AR stran, storytelling
Naročnik
DESTILARNA SVAROG, Bojan Lunežnik s.p., proizvodnja žganih pijač in druge storitve
Vrednost projekta
Od 25.000 do 50.000 EUR
Spletna stran
TURIZEM IN GOSTINSTVO