Anamarija Rok je vsebinska strateginja, ki je svojo pot začela kot grafična oblikovalka, nato pa hitro odkrila svojo žilico za vsebinski marketing, s katerim se ukvarja že več kot 10 let. V preteklosti je v Sloveniji sodelovala z večjimi podjetji, kot so ABC Accelerator, Toyota, Isostar, EnaA, Kragelj, in Hausbau, nato pa je prevladala ljubezen do potovanj in s tem spodbudila selitev celotnega poslovanja na splet. Življenje digitalne nomadke ji je popolnoma spremenilo pogled na svet in odprlo mnogo vrat, zato se zadnja leta posveča predvsem mentoriranju samostojnih podjetnikov iz celega sveta, ki bi želeli tudi sami preseliti svoj posel na splet in si zagotoviti pasivni prihodek s pomočjo vsebinskega marketinga. Zato, da njeni učenci in stranke dobijo čim bolj relevantne, aktualne in efektivne informacije se redno izobražuje pri najbolj uspešnih podjetnicah, med drugim tudi pri Marie Forleo, Amy Porterfield, Jenni Kutcher, Steph Tylor in Melyssi Griffin.