fbpx

Biografija

Bojana Fajmut združuje strateško vizijo, poslovno spretnost in umetniški talent. Kot kreativna in umetniška direktorica je več kot 20 let vodila projekte v svetovnih in domačih agencijah, vključno z Dentsu Tokio, Galderma Pariz, McCann Erickson Zagreb, Publicis, J. Walter Thompson Ljubljana. Aktivno sodeluje z Majora Carter Group (ZDA), kjer razvija strategije za oživitev skupnosti in trajnostni razvoj urbanih območij, kar potrjuje njeno ekspertizo na področju trajnostnih projektov in mednarodnega mentorstva. Sodelovala je tudi z IDEO, vodilno na področju human-centered innovation in design thinking, kjer razvija poslovne modele, metode razvoja start-up podjetij in produktov ter trajnostne strategije. Teorijo prenaša v prakso, kar potrjuje z več kot 65 svetovnimi strokovnimi nagradami; njena dela so bila objavljena v New York Times, Graphis, Lurzer's Archive, ADweek, Creative Advertising (Mario Pricken). Bojana je članica strokovnih žirij na festivalih New York Advertising Festival, Cresta Awards, Golden Drum, AD STARS, SOF, predavateljica na festivalih Golden Drum, SOF, Interreg EU ADRION, in mentorica v evropskih projektih CIRCULAR 4.0 in Shared Green Deal, ki pospešujejo prehod podjetij v krožno gospodarstvo. Njeno delo združuje trajnostni razvoj, mednarodne izkušnje, strateško vodenje in inovativno oblikovanje, s ciljem ustvarjati rešitve, ki upoštevajo potrebe uporabnikov in širše sisteme, v katerih te rešitve obstajajo.

Področje dela

Management Oblikovanje Oglaševanje