fbpx

Janja Repar

LINKSIOM, Janja Repar s.p.

Biografija

Svetovalka in na področju turizma, še posebej dostopnega turizma in digitalnega marketinga, z več kot dvajsetletnimi izkušnjami v razvoju turističnih produktov, vodenju projektov ter oblikovanju vsebin za splet in družbena omrežja. Navdušuje me povezovanje kreativnosti, tehnologije in trajnostnih pristopov, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo ter prepoznavnost ponudnikov. Pri svojem delu združujem strateško razmišljanje, občutek za zgodbo in praktične rešitve, ki turizem naredijo bolj vključujoč in dostopen za vse.

Področje dela

Oglaševanje Oglaševanje
Celje, Slovenija

Socialna omrežja

Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Marketinški načrt in povezovanje z lokalno skupnostjo ter pridobivanje digitalnih kompetenc za izvajanje digitalnega marketinga.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Inovativno povezovanje lokalne kulturne dediščine in kulinarične dediščine s sodobnim digitalnim pripovedovanjem zgodb in vključevanjem skupnosti.

Ključne besede

Digitalni marketing, blagovna znamka, kulturna dediščina, projektno vodenje

Naročnik

Pivnica Kovačija d.o.o.

Vrednost projekta

3500 EUR

Spletna stran

TURIZEM IN GOSTINSTVO

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Analiza procesov, razvoj marketinške strategije, digitalna prisotnost podjetja in krepitev poslovnih kompetenc za trajnostno rast.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Kreativni pristop k izboljšanju prepoznavnosti industrijskega podjetja z uvedbo digitalnega pripovedovanja, vizualne identitete in sodobnih komunikacijskih strategij.

Ključne besede

Poslovno svetovanje, digitalna transformacija, B2B marketing, strateško komuniciranje.

Naročnik

Korez Sorting Group d.o.o.

Vrednost projekta

3000 EUR

Spletna stran

https://storitve-korez.si/

PROIZVODNJA

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Razvoj turističnega produkta, interpretacija naravne dediščine, digitalna promocija, oblikovanje vsebin in povezovanje z lokalnimi ponudniki za trajnostni turizem.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Inovativna interpretacija podzemne naravne dediščine skozi digitalne zgodbe, vizualne vsebine in doživljajsko trženje za povečanje privlačnosti območja.

Ključne besede

Interpretacija naravne dediščine, digitalni marketing, trajnostni turizem, projektno vodenje.

Naročnik

Jamarski klub Črni galeb Prebold

Vrednost projekta

1500 EUR

Spletna stran

https://snezna-jama.com/

TURIZEM IN GOSTINSTVO