Jasmina Padar
Jasmina Padar, s.p.
Biografija
Jasmina Padar, oblikovalka vizualnih komunikacij (Fakulteta za dizajn), že več kot 10 let samostojno deluje primarno na področju grafičnega oblikovanja, njeno delo občasno pa zajema tudi fotografijo in ilustracijo. Z Brino Srebre je ustvarila suvenir blazino Triglav, ki sta jo 9 let prodajali pod blagovno znamko Tri gore. V prihodnje se želi posvečati delu z rokami ter raziskovati ponovno uporabo lesa in papirja v svojem (bodočem) studiu Tree House.
Področje dela
Socialna omrežja
Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Društvo prireja letni cikel in poletni festival komorne glasbe, ki le-to želi približati širšemu občinstvu.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Prenovljena in sofisticirana podoba dogodkov klasične glasbe na koncerte pritege novo in mlajšo publiko. Domiselno oblikovani promocijski produkti vzbudijo zanimanje za glasbo tudi pri širši publiki, ki ni izobražena v klasični glasbi.
Ključne besede
grafično oblikovanje, vodenje projekta, razvoj blagovne znamke
Naročnik
Društvo za komorno glasbo Amadeus
Vrednost projekta
2500 EUR
Spletna stran
MEDIJI IN ZABAVA
Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Raziskava blagovne znamke, prenova logotipa, vizualna podoba pojavnosti na socialnih omrežjih.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Vizualna prenova je osvežila podobo podjetja, dodala vtis sodobnosti in izboljšala prepoznavnost blagovne znamke.
Ključne besede
Grafično oblikovanje, načrtovanje, identiteta, barve, tipografija
Naročnik
Ugodna potovanja d.o.o.
Vrednost projekta
1500 EUR
Spletna stran
TURIZEM IN GOSTINSTVO
Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Načrtovanje blagovne znamke, celostna grafična podoba, oblikovanje produktov, fotografija
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Oblikovanje unikatnih in trajnostnih suvenirjev
Ključne besede
Grafično oblikovanje, načrtovanje, identiteta, oblikovanje produktov
Naročnik
Kooperativa Nevidni slon z.o.o.
Spletna stran
TURIZEM IN GOSTINSTVO