Biografija
Univerzitetna diplomirana oblikovalka vizualnih komunikacij z več kot petnajstletnimi izkušnjami na področju načrtovanja znamk, identitetnih sistemov in strateške design podpore. Poleg tistih, med lastnim delom, je svoje izkušnje nabirala v podjetju Gigodesign, trenutno pa je soustanoviteljica, partnerica in kreativna vodja v studiu Monoform. Za svoje delo je prejela številna priznanja (Brumen, SOF...). Njeno delo temelji na metodološkem pristopu, ki združuje strateško razmišljanje, empatijo do uporabnikov in povezovanje oblikovanja s poslovnimi cilji, pri čemer oblikovanje razume kot orodje za ustvarjanje trajne vrednosti za naročnike.
Področje dela

Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Oblikovanje identitete ob okrogli obletnici Druge godbe.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Že desetletja mednarodni glasbeni festival Druga godba predstavlja manj zastopane glasbene tradicije in ustvarjalce z domorodnih glasbenih prizorišč. Za temo so si ob 40. obletnici izbrali naslov Uglašeno sobivanje. Identiteta festivala združuje motive plakatov preteklih let in s tem izpostavlja sobivanje.
Ključne besede
Oblikovanje | Kreativno vodenje | Identiteta | Animacija

Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Celostna podoba in oblikovanje embalaže za popolnoma novo kategorijo živil Njamito.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Identiteta in embalaža komunicirata priročnost, nasitnost, svež okus in sledljivost sestavin s pomočjo samozavestne inicialke N, piktogramskih ilustracij in močnih barv, ki jih je mogoče dosledno uporabljati pri katerikoli stični točki znamke.
Ključne besede
Načrtovanje | Oblikovanje | Brand | Identiteta | Sistem | Embalaža

Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Načrtovanje, pozicioniranje in prenova podobe znamke Jelovica, vključno s prenovo vseh spletnih mest (B2C, B2B).
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Jelovičine inovativne lesene montažne hiše vse bolj privabljajo mlajše kupce, usmerjene v trajnost. Prenova blagovne znamke je notranje deležnike povezala okoli skupne vizije ter osvežila podobo podjetja.
Ključne besede
Strategija | Identiteta | Sistem | Oblikovanje | Uporabniška izkušnja | Splet
Naročnik
Jelovica
Vrednost projekta
/ EUR
Spletna stran
NEPREMIČNINSKI SEKTOR