fbpx

Kaja Kisilak

Monoform d.o.o.

Šempeter pri Gorici, Slovenija

Socialna omrežja

Biografija

Univerzitetna diplomirana oblikovalka vizualnih komunikacij z več kot petnajstletnimi izkušnjami na področju načrtovanja znamk, identitetnih sistemov in strateške design podpore. Poleg tistih, med lastnim delom, je svoje izkušnje nabirala v podjetju Gigodesign, trenutno pa je soustanoviteljica, partnerica in kreativna vodja v studiu Monoform. Za svoje delo je prejela številna priznanja (Brumen, SOF...). Njeno delo temelji na metodološkem pristopu, ki združuje strateško razmišljanje, empatijo do uporabnikov in povezovanje oblikovanja s poslovnimi cilji, pri čemer oblikovanje razume kot orodje za ustvarjanje trajne vrednosti za naročnike.

Področje dela

Animacija Oblikovanje Ilustracija
Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Oblikovanje identitete ob okrogli obletnici Druge godbe.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Že desetletja mednarodni glasbeni festival Druga godba predstavlja manj zastopane glasbene tradicije in ustvarjalce z domorodnih glasbenih prizorišč. Za temo so si ob 40. obletnici izbrali naslov Uglašeno sobivanje. Identiteta festivala združuje motive plakatov preteklih let in s tem izpostavlja sobivanje.

Ključne besede

Oblikovanje | Kreativno vodenje | Identiteta | Animacija

Naročnik

Druga godba 2024

Vrednost projekta

/ EUR

Spletna stran

MEDIJI IN ZABAVA

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Celostna podoba in oblikovanje embalaže za popolnoma novo kategorijo živil Njamito.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Identiteta in embalaža komunicirata priročnost, nasitnost, svež okus in sledljivost sestavin s pomočjo samozavestne inicialke N, piktogramskih ilustracij in močnih barv, ki jih je mogoče dosledno uporabljati pri katerikoli stični točki znamke.

Ključne besede

Načrtovanje | Oblikovanje | Brand | Identiteta | Sistem | Embalaža

Naročnik

Njamito

Vrednost projekta

/ EUR

Spletna stran

PROIZVODNJA

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Načrtovanje, pozicioniranje in prenova podobe znamke Jelovica, vključno s prenovo vseh spletnih mest (B2C, B2B).

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Jelovičine inovativne lesene montažne hiše vse bolj privabljajo mlajše kupce, usmerjene v trajnost. Prenova blagovne znamke je notranje deležnike povezala okoli skupne vizije ter osvežila podobo podjetja.

Ključne besede

Strategija | Identiteta | Sistem | Oblikovanje | Uporabniška izkušnja | Splet

Naročnik

Jelovica

Vrednost projekta

/ EUR

Spletna stran

https://jelovica-hise.com/

NEPREMIČNINSKI SEKTOR