Notranja oprema
Grafično oblikovanje
Produktno oblikovanje

Biografija
Sem gimnazijski maturant s preizkusom sposobnosti na Fakulteti za arhitekturo ter študijem Grafične tehnike. Po petih letih dela kot grafični oblikovalec v oglaševalski agenciji sem leta 2006 odprl lastni s.p. in izvedel več kot 150 grafičnih ter 200 notranje oblikovalskih projektov. Moja usmeritev je lastna blagovna znamka Camur, kjer razvijam in proizvajam luksuzne glamping vile ter projektiram butične glampinge za prodajo in investicije.
Področje dela
Socialna omrežja

Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Glamping vile se oddajo za turistične namene, team buldinge,...
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Kreativni doprinos pri postavitvi glamping vil prinaša edinstveno doživetje, ki združuje luksuz in naravo. Inovativna zasnova, skrbno izbrani materiali in estetska dovršenost ustvarjajo privlačno destinacijo, ki gostom ponuja udobje in ekskluzivnost, lastnikom pa visoko dodano vrednost in konkurenčno prednost.
Ključne besede
Arhitektura, dizajn, gradnja, ekologija, trženje, investicije, logistika, doživetje