Mateja Tomažinčič
RIIBA PRODUKCIJA d.o.o.
Biografija
Mateja Tomažinčič je dipl. inženirka grafične tehnike (NTF, UL) in uni. dipl. komunikologinja, smer tržno komuniciranje. Že med študijem je opravljala delo v video produkciji - scenarij, režija in montaža videospotov ter l. 2006 ustvarila Videospot leta za DJ Umeka. Kasneje se je usmerila v grafično oblikovanje, predvsem v oblikovanje celostnih podob, knjig, razstav itd. S partnerjem Lukom Kašetom je ustanovila podjetje Riiba produkcija, ki se ukvarja s kreativnimi rešitvami za različne blagovne znamke - od fotografije, videa, grafičnega oblikovanja, s poudarkom na celostnem brandingu.
Področje dela
Socialna omrežja
Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Mare Santo je vrhunska penina, zorjena pod gladino Jadranskega morja, s patentiranim postopkom staranja vina pod vodo.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Za blagovno znamko Mare Santo smo razvili celostno vizualno identiteto, producirali promocijske videe in produktne fotografije ter zagotovili usklajeno vizualno podobo za učinkovito pozicioniranje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.
Ključne besede
celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, produktna fotografija, režija, snemanje videa, montaža videa
Naročnik
Mare Santo Wines d.o.o.
Vrednost projekta
- EUR
Spletna stran
TRGOVINA
Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Turistično združenje Izola skrbi za promocijo mesta, razvoj turistične ponudbe ter oblikovanje edinstvenih doživetij ob slovenski obali.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Za Turistično združenje Izola smo oblikovali celostno grafično podobo, več let fotografirali mesto, njegove znamenitosti in lokalno življenje ter upravljali družbena omrežja. Z edinstvenimi fotografijami smo destinacijo predstavili v najboljši luči, povečali spletno prepoznavnost in pomagali Izoli doseči višji nivo turistične prepoznavnosti.
Ključne besede
celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, produktna fotografija, režija, snemanje videa, montaža videa
Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Viberate je platforma za glasbeno analitiko, ki omogoča spremljanje, primerjavo in vpogled v uspešnost izvajalcev ter trendov.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Za Viberate smo več let vodili kreativno strategijo, oblikovali celostno grafično podobo, ustvarjali promocijske materiale in oblikovali uporabniško izkušnjo spletne platforme. Naše delo je okrepilo prepoznavnost blagovne znamke na globalnem trgu ter podprlo njen položaj kot ene izmed vodilnih platform za glasbeno analitiko.
Ključne besede
kreativno vodenje (celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, portretna in promocijska fotografija, režija, snemanje videa, montaža videa, ux / ui)
Referenčni projekt #4
Aktivnosti projekta
Občina Izola je izdala monografijo, ki skozi avtorske fotografije prikazuje zgodovino, kulturo in vizualno identiteto mesta.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Več kot 10 let smo dokumentirali Izolo z izjemnimi fotografijami, kar je omogočilo nastanek obsežne monografije. Knjiga celovito predstavlja zgodovino, kulturo, naravo in življenje v mestu, hkrati pa ohranja vizualni spomin in poudarja edinstveno identiteto Izole skozi čas.
Ključne besede
kreativno vodenje, krajinska fotografija, grafično oblikovanje
Referenčni projekt #5
Aktivnosti projekta
Pomorski muzej Piran zbira, preučuje in predstavlja pomorsko dediščino obalnega območja in celotnega slovenskega prostora ter redno izdaja knjižna gradiva.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Za Pomorski muzej Piran smo grafično oblikovali več strokovnih publikacij, sodelovali pri uredniškem procesu in prilagodili vsebine širši javnosti. Tako smo učinkovito ohranili in dokumentirali pomorsko dediščino ter prispevali k njenemu trajnemu zapisovanju in dostopnosti.
Ključne besede
tehnično uredništvo, grafično oblikovanje