fbpx

Nika Ferš

Nika Ferš s.p.

Biografija

Nika Ferš je multidisciplinarna grafična oblikovalka, katere jasen in neposreden oblikovalski pristop poznamo po delu studia WDS in blagovne znamke Quotelife. WDS studio, kjer deluje skupaj s Karmen Sulcer, je specializiran studio za branding, digitalno oblikovanje in oblikovanje tiskovin. Mednarodna žirija Brumnovega memoriala ju je kar devetkrat nagradila s priznanji za odlično slovensko oblikovanje (2017, 2019 in 2022, 2024). Njune oblikovalske rešitve so hitro opazile in izpostavile mednarodne oblikovalske izdaje priznanih založb kot sta Palette Mini Series No. 7 – Monotone (Victionary).

Področje dela

Grafično oblikovanje
Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Projekt zajema oblikovanje vizualne identitete in knjige z intervjuji ter portretnimi fotografijami ustvarjalcev iz Maribora.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Dodana vrednost kreativnega doprinosa projekta Knjiga Vunderkind je v tem, da oblikovanje presega estetsko funkcijo in postane del pripovedi. Minimalistična naslovnica, premišljena tipografija in barvna paleta gradijo identiteto Maribora. Preplet intervjujev in portretov daje intimno doživetje, povezuje lokalni kontekst z vizualnim dokumentom časa in prostora.

Ključne besede

uredniško oblikovanje, tipografija, barvna strategija, vizualna identiteta, konceptualno oblikovanje

Naročnik

Sami Abder Rahim s.p.

Vrednost projekta

3000 EUR

Spletna stran

https://www.vunderkind.si

MEDIJI IN ZABAVA

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Razvoj celostne vizualne identitete Frizi Beer, oblikovanje embalaže in spletne strani, ter promocjiskih materilov.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Povezovanje blagovne znamke z lokalnim okoljem in privlačna predstavitev zgodbe.. Minimalistična tipografija, premišljena barvna paleta, ilustracije in ikonografija ustvarjajo prepoznaven, igriv vizualni jezik, ki povečuje konsistentnost znamke na embalaži, promocijskih materialih in spletni strani ter gradi trajno povezavo s publiko.

Ključne besede

tipografija, ilustracija, barvna paleta, vizualna identiteta, embalaža, spletno oblikovanje

Naročnik

Dejan Krajnc, Frizi Beer

Vrednost projekta

5000 EUR

Spletna stran

https://frizi.si

TRGOVINA

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Razvoj celostne vizualne identitete Cocreatives, oblikovanje objav za socialne medije.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Ker je ime znamke nekoliko daljše, smo želeli vanj vnesti dinamiko, zato smo črko “O” preoblikovali v elipso, ki simbolizira gibanje in sodelovanje. Preostale črke smo oblikovali v velikih tiskanih črkah in jih poravnali v enotno linijo, kar ustvarja uravnotežen in eleganten videz. Toplo-zemeljska paleta v kombinaciji z nežno pastelno modro dodaja občutek pristnosti, umirjenosti in profesionalnosti.

Ključne besede

Tipografija, barvna paleta, vizualna identiteta, oblikovanje za socialne medije

Naročnik

Cocreatives, Róisín Dunne

Vrednost projekta

2.000 EUR

Spletna stran

MEDIJI IN ZABAVA