fbpx

Nika Ferš

Nika Ferš s.p.

Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Projekt zajema oblikovanje vizualne identitete in knjige z intervjuji ter portretnimi fotografijami ustvarjalcev iz Maribora.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Dodana vrednost kreativnega doprinosa projekta Knjiga Vunderkind je v tem, da oblikovanje presega estetsko funkcijo in postane del pripovedi. Minimalistična naslovnica, premišljena tipografija in barvna paleta gradijo identiteto Maribora. Preplet intervjujev in portretov daje intimno doživetje, povezuje lokalni kontekst z vizualnim dokumentom časa in prostora.

Ključne besede

uredniško oblikovanje, tipografija, barvna strategija, vizualna identiteta, konceptualno oblikovanje

Naročnik

Sami Abder Rahim s.p.

Vrednost projekta

3000 EUR

Spletna stran

https://www.vunderkind.si

MEDIJI IN ZABAVA

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Razvoj celostne vizualne identitete Frizi Beer, oblikovanje embalaže in spletne strani, ter promocjiskih materilov.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Povezovanje blagovne znamke z lokalnim okoljem in privlačna predstavitev zgodbe.. Minimalistična tipografija, premišljena barvna paleta, ilustracije in ikonografija ustvarjajo prepoznaven, igriv vizualni jezik, ki povečuje konsistentnost znamke na embalaži, promocijskih materialih in spletni strani ter gradi trajno povezavo s publiko.

Ključne besede

tipografija, ilustracija, barvna paleta, vizualna identiteta, embalaža, spletno oblikovanje

Naročnik

Dejan Krajnc, Frizi Beer

Vrednost projekta

5000 EUR

Spletna stran

https://frizi.si

TRGOVINA

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Razvoj celostne vizualne identitete Cocreatives, oblikovanje objav za socialne medije.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Ker je ime znamke nekoliko daljše, smo želeli vanj vnesti dinamiko, zato smo črko “O” preoblikovali v elipso, ki simbolizira gibanje in sodelovanje. Preostale črke smo oblikovali v velikih tiskanih črkah in jih poravnali v enotno linijo, kar ustvarja uravnotežen in eleganten videz. Toplo-zemeljska paleta v kombinaciji z nežno pastelno modro dodaja občutek pristnosti, umirjenosti in profesionalnosti.

Ključne besede

Tipografija, barvna paleta, vizualna identiteta, oblikovanje za socialne medije

Naročnik

Cocreatives, Róisín Dunne

Vrednost projekta

2.000 EUR

Spletna stran

MEDIJI IN ZABAVA