
Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Projekt zajema oblikovanje vizualne identitete in knjige z intervjuji ter portretnimi fotografijami ustvarjalcev iz Maribora.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Dodana vrednost kreativnega doprinosa projekta Knjiga Vunderkind je v tem, da oblikovanje presega estetsko funkcijo in postane del pripovedi. Minimalistična naslovnica, premišljena tipografija in barvna paleta gradijo identiteto Maribora. Preplet intervjujev in portretov daje intimno doživetje, povezuje lokalni kontekst z vizualnim dokumentom časa in prostora.
Ključne besede
uredniško oblikovanje, tipografija, barvna strategija, vizualna identiteta, konceptualno oblikovanje
Naročnik
Sami Abder Rahim s.p.
Vrednost projekta
3000 EUR
Spletna stran
MEDIJI IN ZABAVA

Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Razvoj celostne vizualne identitete Frizi Beer, oblikovanje embalaže in spletne strani, ter promocjiskih materilov.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Povezovanje blagovne znamke z lokalnim okoljem in privlačna predstavitev zgodbe.. Minimalistična tipografija, premišljena barvna paleta, ilustracije in ikonografija ustvarjajo prepoznaven, igriv vizualni jezik, ki povečuje konsistentnost znamke na embalaži, promocijskih materialih in spletni strani ter gradi trajno povezavo s publiko.
Ključne besede
tipografija, ilustracija, barvna paleta, vizualna identiteta, embalaža, spletno oblikovanje
Naročnik
Dejan Krajnc, Frizi Beer
Vrednost projekta
5000 EUR
Spletna stran
TRGOVINA

Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Razvoj celostne vizualne identitete Cocreatives, oblikovanje objav za socialne medije.
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Ker je ime znamke nekoliko daljše, smo želeli vanj vnesti dinamiko, zato smo črko “O” preoblikovali v elipso, ki simbolizira gibanje in sodelovanje. Preostale črke smo oblikovali v velikih tiskanih črkah in jih poravnali v enotno linijo, kar ustvarja uravnotežen in eleganten videz. Toplo-zemeljska paleta v kombinaciji z nežno pastelno modro dodaja občutek pristnosti, umirjenosti in profesionalnosti.
Ključne besede
Tipografija, barvna paleta, vizualna identiteta, oblikovanje za socialne medije