Biografija
Nina Malovrh je oblikovalka z diplomo iz industrijskega oblikovanja (ALUO) in magisterijem MA Graphic Communication (University for the Creative Arts, UK). Izkušnje je pridobivala v oglaševalskih agencijah ter na samostojnih projektih razvoja blagovnih znamk in embalaže izdelkov široke potrošnje (Vestina, Mlekarna Krepko, Lek Kozmetika). V Steklarni Rogaška je ustvarjala s kristalom. V zadnjih letih je aktivna na področju start-up projektov (Calypso Crystal, WibeUp), in trenutnim, nagrajenim projektom OM NOM.V vsak svoj projekt se vsaj malo zatreska.
Področje dela
Nagrade
Nagrade za oblikovalske projekte, ki izstopajo po trajnostnih pristopih, uporabi okolju prijaznih materialov in procesov
Nagrade za oblikovalske projekte, ki izstopajo po trajnostnih pristopih, uporabi okolju prijaznih materialov in procesov
Nagrade za oblikovalske projekte, ki izstopajo po trajnostnih pristopih, uporabi okolju prijaznih materialov in procesov
Socialna omrežja
Referenčni projekt #1
Aktivnosti projekta
Razvoj in trženje izdelka
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Rešitev težav, ki so sicer v domeni dietetikov
Ključne besede
Razvoj izdelka in blagovne znamke, trženje
Referenčni projekt #2
Aktivnosti projekta
Razvoj elektronskih sveč
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Transformacija funkcije v emocionalno izkušnjo. To vključuje ustvarjanje edinstvene estetike in "plamena", ki simulira toplino prave sveče, hkrati pa ponuja trajnost in varnost. Inovativna zasnova lahko izboljša tudi uporabniško izkušnjo in poveča vizualno prepoznavnost izdelka.
Ključne besede
razvoj koncepta, oblikovanje stekla in plastike, oblikovanje blagovne znamke
Referenčni projekt #3
Aktivnosti projekta
Razvoj izdelkov iz kristala
Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu
Pretvorba materiala v ikonografsko dediščino in unikatno estetiko. Kreativni doprinos ustvarja brezčasne oblike, ki poudarjajo lom svetlobe in fino brušenje. Vodenje projektov pa zagotavlja, da so umetniška vizija, tehnična izvedba in tržni potencial usklajeni za maksimiziranje vrednosti blagovne znamke.
Ključne besede
ohranjanje vrednosti blagovne znamke, pridobivanje novih trgov
Naročnik
Steklarna Rogaška d.o.o.
Vrednost projekta
100.000 EUR
Spletna stran
PROIZVODNJA