Biografija
Nina Mihovec je industrijska oblikovalka, podjetnica in ustanoviteljica studia Wilsonic Design ter mednarodno priznane blagovne znamke ooh noo. Njeno delo združuje oblikovanje, strategijo in podjetništvo s poudarkom na ustvarjanju izdelkov, ki so hkrati estetski, funkcionalni in tržno uspešni. Po študiju industrijskega oblikovanja na Univerzi v Ljubljani, Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje (smer industrijsko oblikovanje) je svoje znanje nadgradila z magisterijem na Univerzi v Ljubljani, Fakulteti za strojništvo, ter kasneje še na poslovni šoli IESE z zaključkom programa Advanced Management Programme. Pridobljeno znanje je usmerila v razvoj izdelkov in tržnih znamk, ki izstopajo s preprostostjo in inovativnimi materiali. V mednarodnem prostoru je ooh noo prepoznana kot designerska znamka izdelkov za življenjski slog, ki je s svojimi kolekcijami dosegel številne trge in postal sinonim za premišljeno oblikovane izdelke za dom in otroke. Njeni projekti sledijo načelu inoviranja s konkretnimi cilji. Ko naročniki zaupajo procesu in se pri razvoju izdelka ustvari prava sinergija z oblikovalci, nastanejo rešitve, ki dosegajo prodajne uspehe ter dokazujejo, kako lahko premišljeno implementiran dizajn gradi in povečuje vrednost znamke, produkta ali podjetja . Nina verjame, da je prav v tem ravnovesju ključ do uspešnega oblikovanja – inovacija ni naključje, temveč proces. Pri razvoju novih izdelkov Nina zagovarja stališče, da je edino pravo industrijsko oblikovanje tisto, ki ledi principu »design-to-manufacturing«. Zaveda se, da lahko omejitve stroškov in trga zavrejo ustvarjalnost, a prav v tem vidi izziv: preseči omejitve in oblikovati rešitve, ki ohranjajo ravnovesje med estetiko in izvedljivostjo. Kot pravi: »Tu leži tanka črta med nečim, kar je lepo na pogled, in nečim, kar je res dobro oblikovano.« Njene ključne kompetence vključujejo: • industrijsko oblikovanje in razvoj izdelkov od koncepta do proizvodnje, • trajnostni dizajn in uvajanje načel krožnega gospodarstva, • upravljanje oblikovanja pri strategiji in razvoju tržnih znamk, • inovacijsko svetovanje in gradnja produktnih portfeljev, • projektno vodenje ter uvajanje izdelkov na mednarodne trge. Kot oblikovalka in podjetnica povezuje ustvarjalnost s poslovno pragmatiko. Njeno delo dokazuje, da inovacija v okviru premišljenega procesa ne prinaša le estetskih rešitev, ampak ustvarja tudi dolgoročno vrednost za podjetja, trge in uporabnike. Svoje znanje in izkušnje deli tudi s študenti Akademije za likovno umetnost in oblikovanje (smer industrijsko oblikovanje) Univerze v Ljubljani pri predmetu Načrtovanje.
Področje dela