fbpx

Nina Mihovec

Wilsonic Design

Trzin, Slovenija

Socialna omrežja

Biografija

Nina Mihovec je industrijska oblikovalka, podjetnica in ustanoviteljica studia Wilsonic Design ter mednarodno priznane blagovne znamke ooh noo. Njeno delo združuje oblikovanje, strategijo in podjetništvo s poudarkom na ustvarjanju izdelkov, ki so hkrati estetski, funkcionalni in tržno uspešni. Po študiju industrijskega oblikovanja na Univerzi v Ljubljani, Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje (smer industrijsko oblikovanje) je svoje znanje nadgradila z magisterijem na Univerzi v Ljubljani, Fakulteti za strojništvo, ter kasneje še na poslovni šoli IESE z zaključkom programa Advanced Management Programme. Pridobljeno znanje je usmerila v razvoj izdelkov in tržnih znamk, ki izstopajo s preprostostjo in inovativnimi materiali. V mednarodnem prostoru je ooh noo prepoznana kot designerska znamka izdelkov za življenjski slog, ki je s svojimi kolekcijami dosegel številne trge in postal sinonim za premišljeno oblikovane izdelke za dom in otroke. Njeni projekti sledijo načelu inoviranja s konkretnimi cilji. Ko naročniki zaupajo procesu in se pri razvoju izdelka ustvari prava sinergija z oblikovalci, nastanejo rešitve, ki dosegajo prodajne uspehe ter dokazujejo, kako lahko premišljeno implementiran dizajn gradi in povečuje vrednost znamke, produkta ali podjetja . Nina verjame, da je prav v tem ravnovesju ključ do uspešnega oblikovanja – inovacija ni naključje, temveč proces. Pri razvoju novih izdelkov Nina zagovarja stališče, da je edino pravo industrijsko oblikovanje tisto, ki ledi principu »design-to-manufacturing«. Zaveda se, da lahko omejitve stroškov in trga zavrejo ustvarjalnost, a prav v tem vidi izziv: preseči omejitve in oblikovati rešitve, ki ohranjajo ravnovesje med estetiko in izvedljivostjo. Kot pravi: »Tu leži tanka črta med nečim, kar je lepo na pogled, in nečim, kar je res dobro oblikovano.« Njene ključne kompetence vključujejo: • industrijsko oblikovanje in razvoj izdelkov od koncepta do proizvodnje, • trajnostni dizajn in uvajanje načel krožnega gospodarstva, • upravljanje oblikovanja pri strategiji in razvoju tržnih znamk, • inovacijsko svetovanje in gradnja produktnih portfeljev, • projektno vodenje ter uvajanje izdelkov na mednarodne trge. Kot oblikovalka in podjetnica povezuje ustvarjalnost s poslovno pragmatiko. Njeno delo dokazuje, da inovacija v okviru premišljenega procesa ne prinaša le estetskih rešitev, ampak ustvarja tudi dolgoročno vrednost za podjetja, trge in uporabnike. Svoje znanje in izkušnje deli tudi s študenti Akademije za likovno umetnost in oblikovanje (smer industrijsko oblikovanje) Univerze v Ljubljani pri predmetu Načrtovanje.

Področje dela

Produktno oblikovanje