fbpx

Petra Marinko

Avenia-M d.o.o.

Arhitektura

Management

Trajnostno oblikovanje

Biografija

Petra Marinko, univ dipl.inž. arh EQF 7, ZAPS 225, specializacija Healthier Materials and Sustainable Building, Parsons School of Design, New school New York. International Trade Manager in Sustainable Tourism Hybrid Manager. New European Bauhaus Advisor & Friend, Healthy Materials Lab EU Associate. Mentor pri EIT Culture & Creativity in PONI. Ustanoviteljica več blagovnih znamk, iniciative Non Tox Uni Kum in Zavoda Non Tox Hub, kjer razvija projekte, izobraževanja in platforme za zdravo, vključujoče in trajnostno, krožno bivalno okolje ter v projekte vnašam marsikdaj prezrt vidik zdravja.

Področje dela

Arhitektura Management Trajnostno oblikovanje
Ljubjana, Slovenia
Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Razvoj platforme za zdrave materiale v arhitekturi: kuracija, delavnice, izobraževnaje, razstave, dogodki, svetovanja, povezovanje kulturnega in gospodarskega sektorja.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Non Tox Uni Kum povezuje arhitekturo, oblikovanje, umetnost in skupnosti ter uvaja nove standarde za estetiko, zdravje in trajnost. z izobraževanjem, svetovanjem, kuracijo materialov, delavnicami in razstavami ustvarjam kulturno-kreativno platformo za ozaveščanje o bolj zdravih materialih, inovacijah in novih poslovnih modelih v kreativnih industrijah.

Ključne besede

Non Tox, zdravi materiali, arhitektura, oblikovanje, kuracija, izobraževanje, trajnost,, kreativne industrije, participacija,

Naročnik

Non Tox Uni Kum – gibanje za zdrave materiale in kulturno kreativna platforma

Vrednost projekta

- EUR

Spletna stran

https://www.nontoxunikum.com/

STORITVENI SEKTOR

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Zasnova in izvedba javnega prostora z zdravimi materiali, participativnimi delavnicami in kulturnimi programi po načelih NEB

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Projekt prinaša koncept »zdravega dnevnega prostora«, kjer sem povezala netoksične materiale, kulturne programe, načela New EU Bauhaus in intergeneracijsko vključevanje. Gre za kulturno-kreativni model, ki javni prostor preoblikuje v prostor za umetnost, izobraževanje in skupnostno ustvarjanje.

Ključne besede

New EU Bauhaus, zdravi materiali, participacija, arhitektura, oblikovanje, kulturni programi, izobraževanje, kreativne industrije

Naročnik

Healthy public living room - Zdrava mestna dnevna soba Trbovlje

Vrednost projekta

- EUR

Spletna stran

https://www.linkedin.com/posts/petra-marinko-nontoxunikum_the-healthy-public-living-room-is-not-just-activity-7342579659991052289-AEFs

NEPREMIČNINSKI SEKTOR

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Razvoj blagovne znamke, produktov, embalaže z non tox, bio in zero-waste usmeritvijo, celostna podoba. oblikovanje komunikacij, franšizni model

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Združila sem oblikovanje, trajnost in znanstveni pristop ter ustvarila mednarodno prepoznano non tox kozmetično znamko z dovršeno estetsko zgodboi. Oblikovanje novega non tox tržnega modela.

Ključne besede

blagovna znamka, čista kozmetika, trajnost, embalaža, dizajn, produktno oblikovanje, kreativne industrije, inovacije

Naročnik

Nabie – Nontox blagovna znamka premium izdelkov za dobro počutje

Vrednost projekta

- EUR

Spletna stran

https://nabie.si/

PROIZVODNJA

Referenčni projekt #4

Referenčni projekt #4

Aktivnosti projekta

Razvoj blagovne znamke, oblikovanje produktov in komunikacije, povezovanje wellnessa, oblikovanja in trajnostnih načel.

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Kreirala sem blagovno znamkoza hotelsko industrijo, ki združuje kreativni dizajn, zdravje in wellness, s poudarkom na uporabniški izkušnji in non tox načelih. Kreativna industrija lahko prepleta tudi hotelsko oblikovanje, trajnost in osebno dobrobit.

Ključne besede

blagovna znamka, design, wellness, zdravje, trajnost, lifestyle, produktno oblikovanje, kreativne industrije

Naročnik

Hello Universe – kreativna blagovna znamka za dobro počutje in design

Vrednost projekta

- EUR

Spletna stran

https://hellouniverse.me/

TURIZEM IN GOSTINSTVO

Referenčni projekt #5

Referenčni projekt #5

Aktivnosti projekta

Razvoj blagovne znamke prehranskih dopolnil: gumi bonboni in spreji, copywriting, logotip, vizuali, produktni dizajn, embalaža, pop-up sistemi

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Minka - okusni gumi in sprej vitamini

Ključne besede

blagovna znamka, prehranska dopolnila, produktno oblikovanje, embalaža, trajnost, zdravje, lifestyle, vizualna identiteta, marketing, kreativne industrije

Naročnik

Minka - okusni gumi in sprej vitamini

Vrednost projekta

- EUR

Spletna stran

https://www.instagram.com/minkavitamini/

PROIZVODNJA