fbpx
Stojan Pelko je magister filozofije in doktor socioloških znanosti, audio-vizualne raziskave je študiral na pariški Sorbonne Nouvelle 3. Nekdanji glavni urednik revije za film in televizijo Ekran in predavatelj sociologije kina na ljubljanski Filozofski fakulteti se je prek oglaševalske kariere na agenciji Luna (kreativni direktor leta za kampanjo za časnik Delo leta 1998) postopoma specializiral za strateške komunikacije in politični marketing, za kar je leta 2000 ustanovil družbo Korpus. Kreativno je vodil kampanjo za vstop Slovenije v EU ter številne kampanje za lokalne, parlamentarne in predsedniške volitve v Sloveniji, Črni Gori, na Hrvaškem, v Srbiji in na Kosovu. Specializiran za ustvarjanje blagovnih znamk, kreativne oglaševalske rešitve, izviren copywriting in strateško vodenje kompleksnih komunikacijskih projektov. Zaradi izkušenj s slovensko in evropsko javno upravo (bil je državni sekretar za kulturo in vodja kabineta ministra za zunanje zadeve ter svetovalec za komuniciranje vodje urada EU na Kosovu) zna razvijati projekte z regionalnimi in evropskimi ambicijami.