fbpx

Uršula Menih Dokl

Indulab, s.p.

Topolšica, Slovenija

Socialna omrežja

Biografija

Kreativka in povezovalka z bogatimi izkušnjami v snovanju, razvoju in celovitem komuniciranju blagovnih znamk na presečišču kreativnosti, kulture in gospodarstva. Po dveh desetletjih v Skupini Gorenje, kjer sem upravljala korporacijsko identiteto in komuniciranje, vodila številne mednarodne projekte s skupnim imenovalcem inovativnost, vrhunsko oblikovanje in učinkovito komuniciranje, danes svoje znanje, izkušnje in mreže povezav uveljavljam kot kreativka in svetovalka s fokusom na snovanju razvojnih zgodb, komunikacijskih strategij in povezovanju ljudi pri izvedbi in implementaciji vizij. Moje delo in dosežki na področju produkcije vsebin, urejanja publikacij, soustvarjanja projektov in svetovanja so bili večkrat nagrajeni.

Področje dela

Medijska produkcija Uredništvo PR
Referenčni projekt #1

Referenčni projekt #1

Aktivnosti projekta

Celovita produkcija Letnega poročila Skupine Gorenje (uredništvo, tekstopisje, fotografija, video, oblikovanje,...)

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Inovativen pristop, storytelling, vsebinski marketing, video

Ključne besede

Inovativni spletni format, skladnost s smernicami trajnostnega poročanja

Naročnik

Skupina Gorenje

Vrednost projekta

20.000 EUR

Spletna stran

https://www.hisense-europe.com/annual-review-2016/si.html

PROIZVODNJA

Referenčni projekt #2

Referenčni projekt #2

Aktivnosti projekta

Sodelovanje pri produkciji publikacije Doživetja kulture v Sloveniji in spletnih vsebin

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

urednikovanje, tekstopisje, izbor foto materiala

Ključne besede

storytelling, oblikovanje produktov kulturnega turizma

Naročnik

STO, Slovenska turistična organizacija

Vrednost projekta

5.000 EUR

Spletna stran

https://www.slovenia.info/sl/dozivetja/kultura

TURIZEM IN GOSTINSTVO

Referenčni projekt #3

Referenčni projekt #3

Aktivnosti projekta

Produkcija life style revije Life Simplified za globalni trg

Dodana vrednost kreativnega doprinosa k projektu

Kreativna zasnova revije v skladu identiteto blagovne znamke, storytelling, fotografije, grafična oprema

Ključne besede

razumevanje blagovne znamke, inovative vsebine, komunikativna podoba in besedila

Naročnik

Revija Life simplified, Skupina Gorenje

Vrednost projekta

6.500 EUR

Spletna stran

https://www.hisense-europe.com/si/za-medije/gorenje-lifestyle-magazine

MEDIJI IN ZABAVA