fbpx

Mentorji

Pridruži se skupnosti mentorjev CzK! Postani del kroga, kjer lahko deliš svoje znanje, gradiš dragocene povezave, krepiš svoj ugled in odkrivaš nove poslovne priložnosti.

Filtrirajte iskanje

Področje KKS

Ključne kompetence

Renata Zamida je kulturna menedžerka, ki že 20 let deluje v kulturnem in kreativnem sektorju. V okviru Univerze v Ljubljani je diplomirala na Filozofski fakulteti, smer splošno jezikoslovje in filozofija, vzporedno pa na Fakulteti za družbene vede, smer novinarstvo. Več kot deset let je delala v založništvu, s poudarkom na prodaji avtorskih pravic in licenc ter mednarodnem marketingu. Ukvarjala se je tudi z vpeljavo e-knjig na slovenski trg. Med leti 2015 in 2018 je bila članica upravnega odbora Slovenskega knjižnega sejma, odgovorna za internacionalizacijo, v tem času je uspešno vpeljala program »država gostja« v vsebino sejma. Leta 2016 se je zaposlila na Javni agenciji za knjigo in tam preživela naslednja štiri leta, od tega tri kot direktorica. Od leta 2021 je članica UNESCO-ve strokovne skupine za mrežo Svetovnih prestolnic knjige. Številne izkušnje ima s pripravo in upravljanjem evropskih projektov, predvsem v okviru programov Ustvarjalne Evrope in Horizont 2020, z Evropsko komisijo sodeluje tudi kot zunanja ocenjevalka razpisnih vlog. Je članica Združenja konferenčnih tolmačev Slovenije z opravljeno evropsko akreditacijo za tolmačenje iz nemščine in angleščine. Občasno ob publicističnih in strokovnih prevaja tudi literarna besedila. Mentorica Centra za kreativnost je od leta 2020 in pri razvoju idej in produktov s področja kreativnih industrij je doslej sodelovala s tremi skupinami kreativcev oziroma podjetnikov. Je direktorica javnega zavoda Center Rog (www.center-rog.si), ki ga je Mestna občina Ljubljana ustanovila v letu 2021 kot ustvarjalno središče, zavezano k trajnostni in krožni rabi, s poudarkom na oblikovanju, rokodelstvu in izdelovalništvu, arhitekturi, inženirstvu in uporabnih umetnostih, in je svoja vrata v prenovljeni nekdanji tovarni Rog odprl jeseni 2023. Pod svojo streho združuje devet različnih proizvodnih delavnic, poleg tega pa do 20 projektnih oz. delovnih studiev za kreativce z omenjenih ciljnih področij, ki razvijajo svoje inovativne izdelke z okoljskim in družbeno odgovornim poudarkom. Nudijo tudi 5 rezidenčnih studiev za izmenjave s tujino. Za domače in tuje občinstvo pripravlja delavnice in predavanja s kulturno/kreativno-managerskega področja in sodeluje na mednarodnih dogodkih ter z izobraževalnimi institucijami.

• Kreatorka igrificiranih doživetij in soustanoviteljica podjetja Enigmarium® (od 2014)
• Izvršna kreativna direktorica in soustanoviteljica oglaševalske agencije Connecta® oglaševalska agencija (od 1993)
• Direktorica slovenskega Gospodarsko interesnega združenja escape room dejavnosti GIZ ER.SI (od 2016)
• Startup mentorica pri Slovenskem podjetniškem Skladu

Nataša Potočnik ima več kot 25 let izkušenj s področja oglaševanja - kreiranja novih blagovnih znamk, poslovnih in komunikacijskih strategij ter snovanja in realizacije kreativnih rešitev. V oglaševalski agenciji polnega servisa CONNECTA, ki jo je soustanovila leta 1993, je kot kreativna direktorica izbrusila 360-stopinjski nabor znanj, ki znamko iz ideje preobrazi v prepoznaven, prodajljiv in profitabilen produkt ali storitev.

Pri kreiranju uspešnih znamk združuje raznolika znanja: od strateškega planiranja, brandinga, dizajn managementa, storytellinga, online in offline tržnega komuniciranja do podjetništva in trženja. Agencija CONNECTA je “one stop shop” za blagovne znamke - od imena, celostne podobe, strategije, zastopstva za zaščito znamke do kreatvnih rešitev in celovitih akcij tržne komunikacije.

Leta 2014 je v okviru podjetja ENIGMARIUM zasnovala izvirno igrificirano turistično doživetje - prvo igro »escape room« ali »pobeg iz sobe« v Ljubljani, ki je čez noč postala ena najbolj priljubljenih načinov preživljanja prostega časa. Doslej je z ekipo v Enigmariumu razvila več kot 30 različnih igrivih doživetij, ki jih je moč odigrati v Sloveniji, na Hrvaškem in v ZDA.

Ne gre namreč več za igre pobega, temveč igrifikacijo muzejev, gradov, turističnih znamenitosti, oživljanja kulturne dediščine, izobraževalnih programov (»edutainment«) ali krepitve ekipnih kompetenc. Projekti se ponašajo z vrsto nagrad in priznanj, Nataša pa kot pionirka igrifikacije doživetij v svetovnem merilu mnogokrat nastopi v vlogi predavateljice na mednarodnih kongresih, seminarjih ali konfenencah. Njena specialnost - in strast - sta prav kreiranje in inoviranje novih igrificiranih doživetij in turističnih produktov od A do Ž.

Tako Nataša z izkušnjami s področja podjetništva, brandinga ter tržne komunikacije oživlja kulturno dediščino. Zaveda se, da je “izkustveni marketing” vse pomembnejše trženjsko orodje - nepozabni trenutki in prvoosebna interakcija oživijo znamko, krepijo zavzetost in omogočajo povezovanje na čustveni ravni.

Natašin moto: Če hočeš biti opažen, moraš biti zabaven, drzen in drugačen – oziroma - igriv!

Reference Sanje Zelko posegajo predvsem na področje podjetništva (od razvoja storitve, produkta, oblikovanje logotipa, celostne grafične podobe, lansiranje produkta na slovenski trg, oglaševanje in odnosi z mediji). Ustanovila je lastno podjetje ter na trg lansirala dva inovativna produkta s področja oglaševanja in turizma (projekti so bili podprti s strani EU). Soustanovila je mladinsko zadrugo ter nadaljnji ekipi mentorirala pri lansiranju inovativnega produkta na področju mladinskega turizma. Sanja ima močne reference pri organizaciji kulturnih prireditev, in sicer je bila 5 let zapored vodja dogodkov Bujta repa in Prekmurska gibanica (največji prekmurski kulturni prireditvi v Sloveniji) ter vodja protokola in PR največje kulturno-zabavne prireditve za mlade v Sloveniji. Kot strokovna sodelavka na Zvezi ŠKIS je mentorirala študentskim klubom na področju tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi. V letih 2014-2020 je bila tudi strokovna sodelavka, mentorica na področju tržnega komuniciranja v družbi DOSOR. Je tudi vodja marketinga v Turističnem naselju Panonska vas (izvajalka in mentorica na področju turizma - oglaševanje). Je magistrica strateškega tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede ter ustanoviteljica in direktorica podjetja GF inspiro, družba za celostno komuniciranje d.o.o. - so.p., je idejna in projektna vodja Goldfish - aplikacija za izpolnjevanje želja, inovativnega turističnega produkta Panobiketrip - turistično kolesarjenje v Panonski nižini (aplikacija za turistično kolesarjenje v Panonski nižini; EU projekt).