Rok Colarič je CEO in ustanovitelj podjetja, ki je na globalni trg lansiral Sleepy Bottle, napravo za pripravo svežega adaptiranega mleka za otroke v nekaj sekundah. Prodajajo jo v luksuznih veleblagovnicah, kot so Selfridges, Virgin Megastores, KaDeWe, Steen & Strom, Magasin Du Nord, De Bijenkorf in ProIdee. Naprava je v zadnjih treh letih prejela osem svetovnih nagrad - l. 2018 tudi nagrado za start-up leta Central European Startup Award. Rok je za podjetje, ki proizvaja Sleepy Bottle, pridobil tudi pomembne investitorje iz Velike Britanije, ki so bili v samem vrhu podjetij, kot so Google, Apple in Nest. Izkušen je na področju raziskave trgov, izdelave in izvedbe predstavitev ter pogajanja s potencialnimi partnerji in strankami. Zna oceniti tržni potencial projektov, snovati inovativne projekte oz. produkte in prototipirati, pripraviti finančne projekcije. Pozna svetovne baze intelektualne lastnine, na podlagi katerih ugotavlja obstoječe stanja intelektualne lastnine, pripravljal je tudi patentne dokumentacije. Spozna se na pridobivanje investicij, lansiranje izdelka na domačem in tuhih trgih ... Njegovi sodelavci in sodelavke ga opisujejo kot osebo, ki pri vsaki težavi vidi že rešitev in poslovno priložnost. Svoje znanje in izkušnje, tako iz start-up sveta kot iz sveta večjih podjetij, rad deli z zagonskimi podjetji, ki se ukvarjajo s fizičnimi produkti.