Kaj želite poiskati?

Kampanja

Mi smo #odprti za kulturo

30. jun 2020

Kampanja Mi smo #odprti za kulturo poteka v sodelovanju široke palete kulturnih producentov. Združili smo se, ker verjamemo, da je kultura ključen povezovalen element v družbi. In ker ji želimo v njej dati primerno mesto.

Center za kreativnost se s podpro pridružuje kampanji Mi smo #odprti za kulturo, saj verjamemo, da kultura v vsaki družbi predstavlja eno ključnih področji. Poleg krepitve ustvarjalnega potenciala posameznikov za inovacije in nove vizije ima tudi ekonomske, socialne, zdravstvene in druge učinke. V času epidemije in omejevanja socialnih stikov, so vloga in pozitivni vidiki kulture postali še toliko bolj izrazito. S kampanjo Mi smo #odprti želimo v širši javnosti okrepiti razumevanje in pomen kulture kot univerzalne pozitivne vrednote, hkrati pa izpostavljamo, da so kulturne organizacije zopet odprle svoja vrata.

 

Biti odprt za ustvarjalnost, umetnost, iskanje novega, drznost, raziskovanje, dialog in še kaj, so lastnosti, ki jih skozi svoje dejavnosti krepi kulturna produkcija. Mi smo #odprti  je znamka, ki jo želimo graditi tekom prihodnjih let in vsakič pod isto znamko poudarjati druge afirmativne vidike kulturnega in kreativnega sektorja. 

 

S kampanjo želimo nasloviti vse, ki se prepoznajo v ustvarjalnosti in odprtosti do novega ter želijo prispevati h krepitvi sporočila, da je kultura nekaj nepogrešljivega. Vabilo, da se nam pridružijo, velja za vse javne zavode s področja kulture, poklicne in ljubiteljske nevladne organizacije, samozaposlene s področja kulture in nasploh vsem, ki se zavedajo potenciala, ki ga nosi to temeljno področje družbe. V kampanjo Mi smo #odprti bodo vključeni in so vabljeni ustvarjalci z vseh področji, vse od uprizoritvene, glasbene, intermedijske in vizualne umetnosti do medijev, kulturne dediščine, kreativnega sektorja in ostalih. 

 

Pod skupni dežnik znamke Mi smo #odprti vabimo tudi vse tiste, ki želijo skozi komunikacijo kampanje spodbuditi splošno javnost, uporabnike in bodoče potencialne uporabnike kulturnih vsebin k #odprti miselnosti in k zavedanju o širini in bogastvu, ki ga kultura prinaša.

Kampanjo Mi smo #odprti za kulturo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.