
Na Hrvaškem vsako leto teden dni praznujejo oblikovanje po vsej hrvaški prestolnici in sicer na več deset lokacijah s številnimi dogodki. Festival oblikovanja prinaša številne razstave, predavanja, posvete, delavnice, modne revije, filmske projekcije in seveda zabave. Zagreb Design Week predstavlja vsa področja oblikovanja – od pohištva in mode prek digitalnega in grafičnega oblikovanja do oblikovanja hrane in avtomobilov. Vsako leto je v ospredju druga tema, v središču pa je druga država.
Prijavite se do 1. avgusta v eno od šestih kategorij in si zagotovite priložnost za razstavo v Zagrebu ter nagrado ZGDW. Prijave bo pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija. V petčlanski strokovni žiriji sta vedno dva hrvaška člana, eden s področja oblikovanja izdelkov in drugi s področja oblikovanja vizualnih komunikacij, ter trije člani iz tujine. Žirija bo v treh krogih izbora ocenila splošno kakovost prijavljenih projektov. V prvem krogu je izbor projektov najširši, v drugem krogu bo žirija izbrala finaliste, ki bodo predstavljeni na razstavi na osrednji lokaciji ZGDW v času festivala, v finalnem krogu pa bo žirija izbrala tri najboljša dela v vsaki kategoriji po vrstnem redu. Zmagovalci bodo razkriti na podelitvi nagrad v obliki priznanj na otvoritvenem večeru festivala.
Za hitro in učinkovito izpolnitev prijavnega obrazca vnaprej pripravite naslednje gradivo:
- besedila do 1500 znakov s presledki: biografijo avtorja(ev) in izjavo oblikovalca z opisom predloženega dela,
- visokokakovostne fotografije, upodobitve ali risbe v ločljivosti za tisk (gradivo bo uporabljeno za promocijo razstavljavca in njegovih izdelkov na spletni strani tedna oblikovanja Zagreb Design Week, v besedilih za odnose z javnostmi in na družbenih omrežjih).
Rok za prijavo je 1. avgust do 23.59h. Izbrani projekti bodo javno objavljeni 6. avgusta. Zmagovalci bodo razglašeni 6. septembra na otvoritveni slovesnosti Zagrebškega tedna oblikovanja, ko bo potekala tudi podelitev nagrad.
Kategorije
Vizualne komunikacije v najširšem smislu, razen oblikovanja digitalnih komunikacij in oblikovanja interakcij, za katera obstaja kategorija 2. Kategorija grafično oblikovanje vključuje vizualno identiteto, plakate, promocijske in oglaševalske projekte, ilustracije, tipografijo, knjige, časopise, revije, letake … in embalažo, ki temelji na grafičnem oblikovanju (oblikovanje embalaže, ki temelji na oblikovanju izdelka, velja za kategorijo #3).
Ta kategorija je namenjena digitalnemu oblikovanju na splošno. Digitalne komunikacije vključujejo oblikovanje spletnih strani, aplikacij, iger, računalniške animacije itd. Oblikovanje interakcij je oblikovanje digitalnih izdelkov in storitev, katerih glavna značilnost sta HMI in UX/UI, torej: mobilne aplikacije, preproste in zahtevne spletne storitve, elektronski pripomočki, VR/AR itd.
Oblikovanje izdelkov v celoti, od prototipov do omejenih serij in industrijskega oblikovanja. Ta kategorija vključuje pohištvo, razsvetljavo, gospodinjske aparate, oblikovanje prevoznih sredstev, pisarniške potrebščine, igrače itd.
Ta kategorija zajema notranje in prostorsko oblikovanje – od bivalnih, poslovnih in javnih prostorov prek posegov v prostor in sistemov do oblikovanja razstav in sejmov.
Kategorija zajema oblikovanje tekstilij, oblačil, čevljev, torbic, nakita, modnih dodatkov itd. Prijavite lahko posamezne kose ali kolekcije, ne glede na to, ali so narejene kot enkratni izdelek ali v industrijskem obsegu.
Ta kategorija vključuje različne scenarije in koncepte, ki uporabljajo oblikovanje kot inovacijsko orodje in ki s kritičnim razmišljanjem o obstoječih praksah in rešitvah naredijo korak k širšemu družbenemu kontekstu. Od spekulativnega do uporabnega oblikovanja, od postavljanja vprašanj do razkrivanja tem, od idej do rešitev za prihodnost ali alternativno sedanjost.