fbpx

Vpiši, kar iščeš …

ZAPRI ISKANJE
DELAVNICA

Ellen O’Hara: Kako oblikovati poslovni pristop za prihodnost?

27.–28. maj 2019

| 09:30

MAO in CzK MB

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Ali si prizadevate, da bi našli delujoče in izvedljive načine, s pomočjo katerih bo vaša organizacija v prihodnosti uresničila zastavljeni program in dosegla učinke, ki udejanjajo njeno poslanstvo? Potem vas vabimo na strokovni seminar “Kako oblikovati poslovni pristop za prihodnost?” v Ljubljano, 27. maja ali v Maribor, 28. maja. Rok za prijave: 22. maj do 12. ure.

Seminar bo vodila Ellen O’Hara, priznana mednarodna strokovnjakinja za razvoj in trajnostno rast ustvarjalnih organizacij.

Gre za poglabljanje znanj o inovativnih pristopih delovanja v kulturi, ki ga Motovila, Center za spodbujanje sodelovanja v kulturnih in ustvarjalnih sektorjih, organizira v sodelovanju s Centrom za kreativnost (MAO) v okviru serije usposabljanj Onkraj kulturnega modela.

Kje in kdaj?
Ljubljana, pon, 27. maj 2019, Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Pot na Fužine 2 (9.30–16.30)
Maribor, tor, 28. maj 2019, Projektna pisarna Centra za kreativnost, Partizanska cesta 11 (9.30–16.30)

POZOR: Vsebina in urnik seminarjev v Ljubljani in Mariboru sta enaka, zato svetujemo prijavo na tistega, ki vam je lokacijsko bližji!

Usposabljanje je namenjeno izkušenim in mladim vodilnim kadrom, organizatorjem, producentom in ustvarjalcem, ki delujejo v kulturnem, ustvarjalnih in avdiovizualnih sektorjih. Prednost imajo vodje, ki iščejo navdih in ideje o tem, kako razviti poslovni model za prihodnostter najti nove perspektive za reševanje kompleksnih problemov. Zato je usposabljanje idealna priložnost za vse, ki želijo pod mentorstvom izkušene mednarodne svetovalke pridobiti orodja in praktične nasvete, s katerimi bodo prevetrili trenutno poslovanje svoje organizacije ter ga prilagodili in dosegli trajn(ostn)e učinke v prihodnosti.

Ellen O’Hara

je neodvisna poslovna svetovalka, strateginja, mentorica in raziskovalka z 20-letnimi izkušnjami v kulturnem in ustvarjalnih sektorjih ter socialnem podjetništvu. Osredotoča se na področja inoviranja poslovnih modelov, dostopa do (alternativnih) virov in merjenja učinkov. V poučevanju uporablja metodologijo zagonskih podjetij in dizajnerskega razmišljanja za spodbujanje strateškega pristopa k vodenju in spremembam. V ospredje postavlja kulturne in družbene učinke trajnostnega delovanja ustvarjalnih organizacij ter ustvarjanje vrednosti.

Program partnerske mreže