Glasbeni posel 2.0: Tilen Ločniškar – Facebook in digitalni marketing
2. okt 2019
| 18:00
SIGIC
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
2. oktobra nadaljujemo z ljubljanskim ciklom Glasbeni posel 2.0, ki ga pripravlja SIGIC v sklopu partnerske mreže Platforma CzK 2019. Gostili bodo Tilna Ločniškarja, guruja Facebooka.
Predavanje je del uposabljanja Glasbeni posel 2.0, ki ga organizira SIGIC – Slovenski glasbenoinformacijski center v sodelovanju s Centrom za kreativnost (Muzej za oblikovanje in arhitekturo Ljubljana).
Na predavanju bo Tilen predstavil delovanje Facebookovega algoritma, strategije ciljanja pravih občinstev s Facebook orodji kot sta Audience Insights in Custom Audiences, pregledal najbolj pomembne metrike pri oglasih, pojasnil razliko med oglasi in sponzoriranimi objavami ter pokazal nekaj praktičnih primerov oglaševanja na FB in IG.
Srečanje bo delavniške narave, zato je število udeležencev omejeno. *Vsa mesta na delavnici so že zasedena.*
Usposabljanje Glasbeni posel 2.0 poteka v koprodukciji s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje. Projekt se izvaja v sklopu aktivnosti Platforme Center za kreativnost in ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.
Tilen Ločniškar
Univerzitetni diplomirani sociolog kulture, ki je teorijo v prakso prenesel v dolgoletni karieri digitalnega oglaševalca. Izkušnje s "korpo" komuniciranjem in predstavljanjem na družabnih omrežjih raznolikih podjetij je nabiral v različnih agencijah, obenem pa postavljal tudi bolj umazane strategije nastopa na družabnih omrežjih za start-upe. Zadnja leta kot vodja digitalnega marketinga v podjetju Ulla Labs skrbi za dobro podmazano prodajo slovenskih produktov v ZDA, kar ga je večkrat popeljalo na izpostavo Facebooka v Dublinu in Londonu. Kot predavatelj Facebook marketinga pri podjetju Go-Tel svetuje posameznikom in podjetjem pri prodaji na Facebooku in Instagramu.